Sleuteldag Ermelo 26 September 2009
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;119656 schreef : Waarom gebeurt dit altijd als ik er niet bij kan zijn :wtf2:
omdat je anders, net als ik, nog meer wagens teveel hebt. (zelfs nog voor je je rijbewijs hebt

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Enne, tik me op de vingers als het hier niet mag: kan er iemand een ruitensproeierpompje voor me meenemen? Voor een MKII, mocht het iets uitmaken.
- V300 register
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Lucluc;120255 schreef : Hmm, dan ga ik nog even achter m'n startmotor aan, want die is nog niet binnen.
Enne, tik me op de vingers als het hier niet mag: kan er iemand een ruitensproeierpompje voor me meenemen? Voor een MKII, mocht het iets uitmaken.
Zal het meenemen voor J-L, met een hele berg onderdelen meer. Dus zoek je wat PB me even dan ga ik kijken of ik het op voorraad heb.
- V300 register
- Verbannen
-
Lees net de mail van de sleuteldag(te laat!)
Anjo zou dan de koppeling van mijn 340-tje willen afstellen,(had hij bij de poetsclinic gezegd).
Maar nu ben ik vast te laat,met al die aanvragen,mocht anjo er zijn en het willen doen?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
je zou Wouter even moeten benaderen (of alsnog een mailtje sturen naar techniek @ volvo300club.nl)
voor wat ik gezien heb in de mailbox zijn er weinig aanmeldingen, dus ik geef het goede hoop.
het koppelingsstelplaatjesrekje is zowieso present!
heeft iemand voor een type 3 een of twee grille bevestigingsclips voor mij?? zijn die borgclips die de bovenste zijde van de grille vastzetten, die dingen die je een kwartslag moet draaien
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Gr; Wouter.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
(Het begint er nu wel heel erg op te lijken dat er een krat oosters bier mee gaat naar de VKB :yeah:)
Gr; Wouter.