Taxatiedag Noord 16 mei 2009
- V300 register
- Verbannen
-
Ik merk dat de vlaaien wel heel populair zijn, misschien moet ik er toch maar aanFran?ois;101235 schreef : Misschien kom ik wel even langs (zonder vlaai).

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
En hoeveel kost de 2de taxatie dan over 3 jaar?
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
stond in het artikel van "ik en m'n paaltje" een vers gerestaureerde jaguar e-type in, compleet totallos. het zal je na zo'n restauratie maar gebeuren, en er dan na het verdriet om van prachtauto tot hoopje schroot veranderd tot blik erachter komen dat je de auto nog niet getaxeerd hebt..
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
punkazz;101246 schreef : Ik merk dat de vlaaien wel heel populair zijn, misschien moet ik er toch maar aan
Maar ja, ze zijn natuurlijk lang niet zo lekker als in Limburg!
Ach die vlaaien kun je gewoon voor 4 a 5 euro bij de Makro krijgen. Grote dot slagroom er op en het is best te eten. Maar kunt voor hetzelfde geld ook een saladetafel oid. doen. En bij de koffie dan spritsen oid.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ja, die e-type foto was best wel "auw". Ik denk dat daar een paar mensen veel gescholden en gejankt hebben...AvdAkker;101267 schreef : toevallig de laatste autokampioen gelezen ronald?
stond in het artikel van "ik en m'n paaltje" een vers gerestaureerde jaguar e-type in, compleet totallos. het zal je na zo'n restauratie maar gebeuren, en er dan na het verdriet om van prachtauto tot hoopje schroot veranderd tot blik erachter komen dat je de auto nog niet getaxeerd hebt..
- Laurens Post
- Nieuw lid
-