idee rit v3c 2009
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
laatste bericht was volgens mij dat hij een kant-en-klare route heeft liggen.
zou dus zeker deze zaken bij elkaar brengen/contacten.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

Begin maar alvast met broodjes, eieren en spek in te slaan Ruben!

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Pistonpen paultje;69486 schreef : Mocht je nou ideen hebben om een rit te organiseren. Neem dan contact op met Erik en mij via
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . Niet te lang mee wachten, want we willen op niet al te lange termijn een voorlopige planning voor volgend jaar te maken. Hoe eerder je komt, hoe beter het in te plannen is.
Ben bezig met een route te ontwerpen die hier door 't Gooi gaat.
Beetje mooie huizen van BN'ers koekeloeren, media bedrijven, bos en hei, plassen en meren, voormalig vliegveld Soesterberg en afsluiten in een oud Hollandsche Poffertjes tent achter de nieuwe oude woning van Beatrix...
Klinkt dat aantrekkelijk?..
Tenslotte rijden we wel Nederlandse auto's, dus een burgelijk ritje kan dan wel...

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;69467 schreef : Ik denk dat de insteek van Ruben meer een bierproeverij is. Dan gaat het niet om grote hoeveelheden. Die kun je altijd nog mee nemen. Het idee van Ruben om in dat prachtige aanhangsel van Nederland tussen Belgi? en Duitsland een toerrit te organiseren met een optie tot overnachten, eten, bier proeven etc. spreekt mij wel aan. Landschappelijk, sfeer en cultuurhistorisch valt er veel van limburg te ontdekken. Ik neem aan dat er ook echte limburgse vlaai op het programma staat?
Ja iets in die trant inderdaad.
Ik werk bij een abdij/hotel/conferentieoord dus krijg daar sowieso wat korting op arrangementen en overnachtingen.
Maar dit kan ook voor eind 2009/ voorjaar 2010. Dat eerst bovengenoemd voorstel gereden wordt....
- V300 register
- Verbannen
-
Volvo 740TIC;69523 schreef : Ja iets in die trant inderdaad.
Ik werk bij een abdij/hotel/conferentieoord dus krijg daar sowieso wat korting op arrangementen en overnachtingen.
Maar dit kan ook voor eind 2009/ voorjaar 2010. Dat eerst bovengenoemd voorstel gereden wordt....
Hmm!... een drie-landen-tour met een bier-arrangement :worship: Ja, ook een erg leuk plan!
Het leuke van Limburg vind ik de heuvelige slingerwegen, daar moet je volvo'tje soms best even hard werken hoor!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-