De Nachtrit 2008
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;70545 schreef : Er bestaan inderdaad vrouwen die (goed) kunnen kaartlezen! Ik heb er namelijk ook eentje aan de haak geslagen.
Ik moet me alleen nog wel even opgeven...
(en ik heb geen tomtom nodig als mijn vriendin mee is)
...is ook zo...bedoelde het meer als oud hollands volksvermaak :lol:, zelfs mijn dochter van 10 kan kaartlezen, ?n de tomtom bediend ze ook nog voor me! :f...vind ik wel stoer! en ze wil mee met de nachtrit...
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;70546 schreef : De nachtrit is natuurlijk veel leuker als er geen tom-tom's en andere gps-toestellen (telefoons etc.) mee gaan. Alleen een kaart, een kompas (je kunt ook aan het mos op de bomen zien wat noord en zuid is), een warme deken, een overlevingsvoedselpakket en lawinepijlen in geval van nood.
W8 ff... is dit een oproep om illegaal vuurwerk in te slaan?
In dat geval... doe mij maar een grosverpakking van die dingen!

Ghe, de uitzonderingen op de regelracousho;70548 schreef : ...is ook zo...bedoelde het meer als oud hollands volksvermaak :lol:, zelfs mijn dochter van 10 kan kaartlezen, ?n de tomtom bediend ze ook nog voor me! :f...vind ik wel stoer! en ze wil mee met de nachtrit...

Toch fijn he, dat wij net die dames er tussenuit weten te pikken

- V300 register
- Verbannen
-

- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Je kunt er hoogstens mee naar het afgesproken eindpunt rijden als je verdwaald bent geraakt...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Aanwijzingen komen eerder op zo'n manier:
Rij door tot aan het zwarte bankje wat je in de berm ziet staan en sla dan linksaf.
TomTom kent dat bankje echt niet hoor...

- V300 register
- Verbannen
-
De betere puzzeltochten zitten vol met instinkers, met checkpoints, letters langs de weg en/of fotoopdrachten, een tomtom heeft echt nauwelijk wat meerwaarde ten opzichte van een klassieke papieren kaart tijdens zo'n rit. Als er een keer een straatnaam in de aanwijzingen zit, heb je net zoveel aan een gewone kaart met legenda (die je overigens ook niet of nauwelijks gebruikt tijdens dit soort tochten, mag ook niet altijd).
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;70546 schreef : De nachtrit is natuurlijk veel leuker als er geen tom-tom's en andere gps-toestellen (telefoons etc.) mee gaan. Alleen een kaart, een kompas (je kunt ook aan het mos op de bomen zien wat noord en zuid is), een warme deken, een overlevingsvoedselpakket en lawinepijlen in geval van nood.
met wie rij jij nou mee eigenlijk? weet je dat al? Es gaat ook mee.