6 April Elandrun 2008!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
setsunakaede;49732 schreef : Hee, bekijk het zo:
De kans om op zo'n manier de fransche cultuur op te snuiven (met lange ui) krijg je niet zo vaak, aan jouw nederlandsche stukje cultuur kan je daarentegen elke dag ruiken
en een weekje zonder de geur van je Nederlandsch Erfgoedt overleef je ook wel
Jawel hoor, elke zomer:D
En niets kan tippen aan versche boerenmestlucht:humor:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
De binnen zijde van een helm vormt zich naar je hoofd. Het is daarom niet echt verstandig een tweede hands helm te kopen of er een te delen.Doeke Dobma;49082 schreef : Ik ben me al aan het voorbereiden! Gisteren een helm van marktplaats gekocht. Hier gedemonstreerd door mijn vriendin.
Een nieuwe helm voor in de auto of kart gebruik is niet eens zo duur, pas als je echt op de motor gaat rijden zou ik een wat duurdere adviseren.
Bij het passen van de helm mag je geen vinger langs je voorhoofd naar boven kunnen steken. Ook moet de helm bij het knikken van je hoofd meebewegen en mag er absoluut geen speling op zitten.
- V300 register
- Verbannen
-

Ik vraag me af! Ik heb nergens kunnen vinden hoelaat het begint?
En lijkt het een paar mensen wat om vanaf Almere Haven (langs de A6 richting Lelystad) met meerdere Volvo 340/360's op te rijden? Is altijd leuk zo'n sliert dezelfde auto's!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Elandrun de GLT velgen met de nieuwe banden er pas op.
- V300 register
- Verbannen
-

Je kan de wielen meenemen, en dan nadat je je rondjes hebt gedraaid ff je wielen verwisselen:D voor de show?
- V300 register
- Verbannen
-
Als je ze meeneemt, wil ik ze wel voor je wisselen, na afloop.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
daNpy;49776 schreef : De binnen zijde van een helm vormt zich naar je hoofd. Het is daarom niet echt verstandig een tweede hands helm te kopen of er een te delen.
Bij het passen van de helm mag je geen vinger langs je voorhoofd naar boven kunnen steken. Ook moet de helm bij het knikken van je hoofd meebewegen en mag er absoluut geen speling op zitten.
Ik weet dat je beter een nieuwe kunt kopen, maar zoals al werd gezegd gaat het niet zo verschrikkelijk hard en buiten dat... ik gebruik hem 1 of hooguit 2 keer per jaar. Gelukkig zit ie wel lekker strak. Geen speling enzo.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Is dat zo'n pot?