Nachtrit 2007
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Kevin;40339 schreef : Maar iedereen werd netjes gebeld.
:woops: Ik zag pas bij het eindpunt dat wij ook waren gebeld.... Waarschijnlijk ging de telefoon (die in de auto lag) net toen wij bij een tankstation naar de weg vroegen.... Maar deze 'Twin Peak'-achtige ervaring had ik nooit willen missen! Die bejaarde meneer heeft ons op tien verschillende manieren de weg uitgelegd in onversneden dialect met spraakgebrek! Barneveld by night

- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Leer moment: Op elke blad stond het telefoon nummer vermeld, dus in geval van nood kon je bellen

- V300 register
- Verbannen
-

- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;40367 schreef : :woops: Ik zag pas bij het eindpunt dat wij ook waren gebeld.... Waarschijnlijk ging de telefoon (die in de auto lag) net toen wij bij een tankstation naar de weg vroegen.... Maar deze 'Twin Peak'-achtige ervaring had ik nooit willen missen! Die bejaarde meneer heeft ons op tien verschillende manieren de weg uitgelegd in onversneden dialect met spraakgebrek! Barneveld by night
Dat tankstation bij de spoorwegovergang? Dan was het meisje dat ons de weg heeft gewezen al naar bed blijkbaar. Zal de bejaarde meneer wel de nightshift zijn geweest:)
- V300 register
- Verbannen
-
volvo freak;40383 schreef : zeker een prachtige rit in de nacht.,en wat vonden jullie van mijn trabant?
Dat ding plakte als een mug in mijn binnenspiegel

Gekheid. Tof ding! Zet anders eens wat foto's in de Off-topic Showroom (staat onder het V3C Caf? geloof ik)
- V300 register
- Verbannen
-
De rit was inderdaad erg leuk! zeer de moeite waard in ieder geval (zoals eigenlijk iedere nachtrit tot nu toe waar ik bij geweest ben)