Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

zaterdag sleuteldag

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-05-2007 13:24 #668590 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic zaterdag sleuteldag

twkuiper;24297 schreef : Ja het grote voordeel voor mij is dat er wellicht mensen zijn die het al vaker hebben gedaan (ik heb alleen Haynes' ervaring ;) )en dat er iemand is die een centreeras heeft om de platen te centreren :) Hmm.. misschien toch zaterdag maar vrijmaken dan... :)

Als ik jou was zou ik dat wel doen...

Het kost 'niks' en er is kennis genoeg aanwezig !!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-05-2007 11:18 #668698 door V300 register
Moet ik me hier nog voor aanmelden of kan ik er gewoon heen rijden? En heeft er nog iemand een druklager voor een 1.4 in de aanbieding? :) Heb alleen een nieuwe koppelingsplaat en drukgroep, het lager ontbreekt helaas...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-05-2007 11:20 #668701 door V300 register

twkuiper;24413 schreef : Moet ik me hier nog voor aanmelden of kan ik er gewoon heen rijden? En heeft er nog iemand een druklager voor een 1.4 in de aanbieding? :) Heb alleen een nieuwe koppelingsplaat en drukgroep, het lager ontbreekt helaas...

je moet je wel aanmelden... of dat nog kan weet ik zo niet... maar als er nog niet veel aanmeldingen zijn, denk ik dat het wel kan...

druklager kun je bij de dealer wel kopen waar de sleuteldag plaatsvind... teminste dat neem ik aan... anders moet je van te voren even naar desbetreffende dealer bellen...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-05-2007 12:53 #668714 door V300 register
Mag je ook gewoon langskomen (zonder aan te melden) om eens te kijken bij de klusjes van anderen, lijkt me wel leerzaam/leuk. Waar is het eigenlijk precies in Ermelo, en hoe laat?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-05-2007 13:15 #668715 door V300 register
als je wilt langskomen zonder te sleutelen, dan mag dat best volgens mij...

ik zou niet weten waarom niet in ieder geval... als je maar niet met 100 man die garage binnen komt stormen kan het best...

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2007 13:42 #668723 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic zaterdag sleuteldag
Naar mijn inschatting en normaal is het zo dat een garage min of meer expliciet toestemming geeft aan leden van een club om daar te sleutelen en te verblijven. Ook ivm met schade of ontvreemding. Potenti?le leden zouden zich dan moeten melden en kunnen alleen verblijven onder de hoede van een (bestuurs)lid. Het voordeel hiervan is ook dat iemand ontvangen wordt en geintroduceerd word en daardoor is de kans klein dat iemand alleen en verlaten door zo'n garage loopt (en zich mogelijk niet thuis voelt).

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-05-2007 13:53 #668728 door V300 register
noh, hij meldt hier dat hij van plan is langs te komen... dan moet daar toch geen probleem van gemaakt worden...

kijk als er nou 100 lui komen te pierewaaien is het wat anders...

maar goed, ik ga er niet over... :cool:

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2007 14:22 #668731 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic zaterdag sleuteldag
De sleutelaars tekenen wel een velletje waarop staat dat ze op eigen risico sleutelen. Als er een auto op hun teen valt is de garage niet aansprakelijk.
Meestal wordt er niet moeilijk gedaan, maar ik zou even een mailtje of belletje naar de co?rdinator sturen met deze vraag.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-05-2007 21:25 #668765 door V300 register
in principe moet iedereen die de werkvloer van de garage betreedt een vrijwaring ondertekenen. Deze vrijwaring is niet alleen richting de garagehouder maar ook richting de club als organisator van het gebeuren.

Over het langskomen; dit lijt me in principe geen probleem, maar wat je wel MOET doen is om van tevoren even contact op te nemen met de co?rdinator van de sleuteldag. Als er zomaar onaangekondigd allerlei mensen kunnen komen rondneuzen klopt er iets niet natuurlijk....

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-05-2007 15:47 #668826 door V300 register
Ok?, ik weet het allemaal niet zeker, ik ben niet zo'n planner. Dus ik denk dat ik het laat schieten. Ik weet pas die dag, of een uur van tevoren of ik zin heb ;) daar komt het eigenlijk op neer. Ik zou iig niet onaangekondigd langsgekomen zijn.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC