Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Uitnodiging 80 Jaar Volvo evenement te Luxemburg

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-05-2006 19:44 #624784 door V300 register
Uitnodiging 80 Jaar Volvo evenement te Luxemburg is gemaakt door V300 register
Via mail is de volgende tekst bij mij binnengekomen:

Hello Volvo friends and Volvo enthusiasts.

I know, I am one year and one week too early!! Nevertheless, the Volvo Club from Luxemburg asked me to distribute the following information to all Volvo enthusiasts:

The Volvo Club of Luxemburg invites you all to participate in the European Volvo meeting regarding to Volvos 80th anniversary. This meeting will take place between the 7 - 9 June 2007 in Luxemburg.

Attached you find a preliminary information and more information will be send out at the end of June. Later, you can find all details you need on their homepage www.volvo-frenn.lu

Best regards

Ortwin Schroeder
VOMAC, VROM.

<u>de info uit de bijlage:</u>

Luxembourg, the 31st May 2006

FOR INFORMATION TO ALL VOLVO FRIENDS

Dear Sirs,

In the light of Volvos 80th birthday, the Volvo-Frenn Letzebuerg committee is pleased to announce an international old and new Volvo car meeting, taking place in Luxembourg on the weekend of the 7th to 9th of June 2007.

The meeting will begin in the early evening of the 7th of June. Club representatives will offer their services as guides throughout the weekend. As your guides, they will provide you with the following cultural and culinary experiences:

A sightseeing tour of the fascinating European Capital of Culture 2007, as well as the numerous European institutions.
A visit of a bank museum and its contemporary art gallery.
The weekend will also include a most enjoyable culinary excursion into the Luxembourgish cuisine complemented by dance and music.
On top of that we will embark on an exciting journey, through the most spectacular scenery, and to the most beautiful places our little, but nevertheless very lively, country has on offer. On our way to the north of Luxembourg there will be a short stopover at AUTOPOLIS and later on a visit of Diekirchs Car Museum. The official part of the event finally culminates in a succulent dinner, after which the participants are welcome to roam the country on their own initiative or to simply drive home.

The all-inclusive offer &#40;accommodation, food and entry fees&#41;, varies between 250 and 300 per person &#40;depending on hotel category&#41;.

Herewith, we would like to invite you to partake in this event and would be delighted if you could be there too.

Yours sincerely,
For further information please email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Romain Lahier
President

tis een duur feesje, maar ik wou jullie de info niet onthouden....

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-05-2006 20:05 #646484 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Uitnodiging 80 Jaar Volvo evenement te Luxemburg
Valt wel mee, inclusief hotel en voer en alles he... Het is een boel geld maar niet duur voor wat je krijgt lijkt me.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-05-2006 20:44 #646485 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Uitnodiging 80 Jaar Volvo evenement te Luxemburg
lijkt me leuk.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-06-2006 17:30 #646486 door V300 register
heb de uitnodiging ook gekregen en het lijkt me erg cool!

Toch leuk dat er uit onverwachte hoek ook internationale evenementen georganiserd worden!

Ik ga er zeker heen, mits er gen andere vakantie op die data wordt gepland.....

Wat het bedrag betreft, als het all including is, is het echt niet duur.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-06-2006 19:12 #646487 door V300 register
lijkt me leuk ALs ik niks heb kom ik

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-06-2006 12:32 #646488 door V300 register
Ik houd het in mijn achterhoofd...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-06-2006 23:13 #646489 door V300 register
Tis maar een idee hoor, maar als hier belangstelling voor is, kan ik als secretaris en vertegenwoordiger van V3C wel eens contact opnemen met de organisator om te kijken of het ook mogelijk is om aan de activiteiten deel te nemen en zelf voor accomodatie &#40;een camping of zo&#41; te zorgen. Dat zou de prijs toch flink kunnen drukken, en met z&#39;n allen kamperen is ook wel leuk...

Laat eens horen of hier interesse voor is...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-06-2006 23:29 #646490 door V300 register
op zo&#39;n manier lijkt me dat wel leuk!!

begin juni is het over het algemeen al &#39;redelijk&#39; weer, met een beetje geluk is t op een camping dan best uit te houden

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-06-2006 17:22 #646491 door V300 register
lijkt mij ook leuk

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC