De Schone Slaapster
- Roderik Schaar
- Nieuw lid
leonsteyns;249749 schreef : Gewoon mee naar de schadeboer, Möller Autoschade bijvoorbeeld. Dat soort bedrijven doen vaak gigantische aantallen leasebakken en kunnen soms een leuke offerte tussendoor doen...
Was ik idd van plan, moet toch ergens een redelijke offerte te vinden zijn voor uitdeuken zonder spuiten, misschien in combinatie met goede poets/polijst/bijspuit-beurt.
Andere suggesties en ervaringen in de buurt van Rotterdam steeds welkom!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Roderik Schaar
- Nieuw lid
Zebo010;249718 schreef : Voor het complete beeld nog de inparkeerschade rechtsachter. Durft iemand iets te zeggen over de kans dat deze er met moderne technieken uit de halen valt zonder plamuur etcetera? Er zitten m.i. geen scherpe vouwen in...
Deze foto's net ook geplaatst in ander topic, als VolvoDordt of iemand anders een idee heeft hoe deze deuk er tegen lage kosten uit te krijgen, heel graag!
- V300 register
- Verbannen
www.ask-autostyling.nl
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- Roderik Schaar
- Nieuw lid
VolvoDordt;252017 schreef : Kan het zo zijn dat ik je een aantal maanden tegen gekomen ben op de Molenlaan, ik luid claxonnerend voorbij raasde? Ik heb er nog een dashcam filmpje van, moet ik even zoeken.
Molenlaan is precies op de weg van huis naar stalling bij Fred Oosterlaan, zie ook mijn melding op 30 maart in Gespot:
Zebo010;249458 schreef : Vandaag rond half 5 op de Molenlaan in Rotterdam een donkergrijze(?) 340 5(?)-deurs 3e(?) serie. Was zo verbaasd er in Rotterdam één tegen te komen dat ik niet goed heb opgelet... Geloof dat hij toeterde toen ik zwaaide vanuit mijn metallic-rode 5-deurs, voor de zekerheid ook maar gedaan.
Mogelijk deze (en anders een andere) van de week ook op de Wilhelminakade gezien, voor De Rotterdam.
Iemand van hier??
Denk dat we daar uit zijn dan :loser: Zou jouw dashcamfilmpje graag zien!
- V300 register
- Verbannen
Zebo010;252018 schreef : Molenlaan is precies op de weg van huis naar stalling bij Fred Oosterlaan, zie ook mijn melding op 30 maart in Gespot:
Denk dat we daar uit zijn dan :loser: Zou jouw dashcamfilmpje graag zien!
ah leuk man! Wilhelminakade zou ik ook goed geweest kunnen zijn hoor. Ik gebruik mijn 340's dagelijks en tuf er van Noord (waar ik woon) naar Zuid mee
Zal wel ff kijken naar dat dashcam filmpje, moet hem nog wel hebben.
- Roderik Schaar
- Nieuw lid
Heeft iemand enig idee van het verband tussen taxatiewaarde en marktwaarde? Ik zou denken dat dat ongeveer (exact??) gelijk is, maar dat kan niet kloppen.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
Zebo010;256270 schreef : .............Heeft iemand enig idee van het verband tussen taxatiewaarde en marktwaarde? Ik zou denken dat dat ongeveer (exact??) gelijk is, maar dat kan niet kloppen.
Taxatie waarde ligt meestal een stuk hoger dan de gangbare marktwaarde
- Roderik Schaar
- Nieuw lid
2 Fast 4 U;256271 schreef : Taxatie waarde ligt meestal een stuk hoger dan de gangbare marktwaarde
Dat idee had ik ook al vóór vanavond, weet je ook hoeveel die gemiddeld ongeveer schelen?