show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

340 van Glenn

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-10-2013 14:46 #632932 door V300 register
340 van Glenn is gemaakt door V300 register
Een goedendag,

ik heb me zojuist aangemeld op dit forum,
na bijna een jaar een 340 te bezitten vond ik het maar eens tijd me hier aan te melden. Ik ben dus Glenn uit Tilburg en rijd dagelijks in een hele strakke 340 1.4. Ik werk zelf bij Volvo als 1e monteur en heb eigenlijk al heel mijn leven een passie voor volvo's, natuurlijk zijn mijn favoriete modellen nog onbetaalbaar voor me aangezien ik nu ook sinds een jaartje samenwoon met mijn vriendin. Ik heb een tijdje 480 gereden, prachtige auto's maar op een moment heb ik toch besloten de auto weg te doen omdat deze me gewoon teveel geld ging kosten, het was een full-option 1.7 turbo met zelfs opties als venetian blinds, rolhoes en de luxe armsteun met 4 bekerhouders. Hier heb ik nog steeds wel spijt van. Dus het kon niet lang uitblijven, er moest weer een Volvo komen!

zo ben ik mijn huidige 340 tegengekomen, van een pastoor geweest, altijd binnengestaan en om de maand in de wax gezet, prachtig! zo'n nette auto heb ik nog nooit gehad. 112.00 gelopen toen ik hem kocht nu 120.000. echt een top auto. nu zal ik wel wat foto's plaatsen want dat zien jullie liever denk ik:yeah:

dit is hoe de Volvo er nu bijstaat, ja ik ben jong en je wilt toch wat, dus heb ik er lekkere brede wielen op gelegd. 4-spoke revolution velgen 13 inch 7J voor en 7,5J achter met goede beefy banden velgen komen uit 1978 en ik heb ze helemaal opgeknapt en laten aanpassen zodat ze onder de Volvo zouden passen, dus lekker periode correct!ook heb ik lang gezocht naar het imperiaal dat ik heb, moest ook periode correct zijn, zo kan je nog eens wat vervoeren.Ow en ja mijn eland kijkt de verkeerde kant op.:humor:

en ja doe eens gek

en in de winter staat mijn Volvo er zo bij,

13 inch verbreed staal 7J voor 8J achter met goed getrokken banden