mijn mijn ouwe blauwe 360 glt en mijn nieuwe rode 360 glt
- V300 register
- Verbannen
-
powerflux;216808 schreef : Gefeliciteerd
Rijdt het een beetje op zulke dunne sloffen?
Ja rijd wel aardig maar is wel wat zwaarder sturen maar gewoon op de snel weg rijd het super en kilometer teller loopt precies goed loopt gelijk kwa snelheid als de TomTom, bijv
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Bart Manders;216801 schreef : En dat is nog zachtjes uitgedrukt Alex.
Welkom bij het patienten forum Jeroen.Voor zo?n turbo ombouw heb je niet persee een garage nodig Het is wel praktischer.Ik heb het thuis voor op de stoep gedaan.
Hoe zit het met de motorsteun heb een motorblok gezien maar zit geen kabelboom heb ook niet zo veel verstand van elektronica
- V300 register
- Verbannen
-
En zonder gekkigheid, ik zou het niet erg vinden als je wat meer interpunctie gebruikt

- Mark Smeets
- Moderator
-
jeroen360glt;217357 schreef : Ja die is opnieuw gespoten werk bij een schade herstel bedrijf dus altijd handig zat op linker voorscherm onthechting van de lak maar wou geen kleur verschil en ik had paar weken vakantie dus toen dacht ik mooi restaureren prima gelukt kleur is eigenlijk van de nieuwe v60 zag een kleurkaartje hangen bij m,n vader die werkt bij de volvo garage in emmeloord en zag wel dat de kleur wel op de oude kleur leek alleen ziet er een stuk frisser uit
Dan moet dat wel flamenco red zijn?? Dat is wel erg toevallig, want ik heb mijn 760 in die kleur laten spuiten! En ik maar denken dat ik de enige was met een oude Volvo in die kleur! Zie hier!
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;217414 schreef : Dan moet dat wel flamenco red zijn?? Dat is wel erg toevallig, want ik heb mijn 760 in die kleur laten spuiten! En ik maar denken dat ik de enige was met een oude Volvo in die kleur! Zie hier!
Volgens mij is de originele kleur ook het zelfde haha wel stoer
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
jeroen360glt;217459 schreef : Volgens mij is de originele kleur ook het zelfde haha wel stoer
De originele kleur was bij mij beduidend anders. Ben wel heel blij met de nieuwe kleur, verandert ook in het zonlicht

We moeten ze maar eens naast elkaar zetten als ik mijn auto af heb!
- V300 register
- Verbannen
-