show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
1983 360 GLS sedan
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-05-2014 20:17 #948037
door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic 1983 360 GLS sedan
balen. morgen en zaterdag zit ik in groningen, ik wilde zondag komen. na 16.00 wordt het echter wel heel laat. misschien kan iemand anders ze voor me meenemen, dan haal ik ze daar weer op?
even de reacties in de gaten houden.
even de reacties in de gaten houden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-05-2014 20:22 #948038
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic 1983 360 GLS sedan
ik moet zondag uiterlijk 9.30 weg en ben op z'n vroegst 15.30 uur thuis
evt. kan ik ze ook op de oprit leggen, kun je ze zo inladen en meenemen. D'r is wel veel sociale controle dus niet schrikken als er dan een buurman naar buiten komt om te vragen wat je aan het doen bent
evt. kan ik ze ook op de oprit leggen, kun je ze zo inladen en meenemen. D'r is wel veel sociale controle dus niet schrikken als er dan een buurman naar buiten komt om te vragen wat je aan het doen bent
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-05-2014 20:28 #948039
door Floris Schropp
Klaarleggen kan natuurlijk ook ja
En zulke controle is heel prettig.
Ik zal met de 740 komen en ik kan dan ook nog voor anderen spullen meenemen naar Den Bosch als dat gewenst is. Ik zal je uiterlijk zaterdag laten weten hoe laat ik er ben, tenzij er dus iemand al eerder ze voor me oppikt.
Ik zal met de 740 komen en ik kan dan ook nog voor anderen spullen meenemen naar Den Bosch als dat gewenst is. Ik zal je uiterlijk zaterdag laten weten hoe laat ik er ben, tenzij er dus iemand al eerder ze voor me oppikt.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-05-2014 11:26 #948054
door 16673-dummy
Er is inmiddels ook al een tweede ge?nteresseerde, dus mochten er mensen zijn die de "advertentie" nu nog zien... ze zijn (zo goed als) weg
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-05-2014 23:24 #948083
door 16673-dummy
krijg nou wat 
en uniek voor mijn doen; ik heb 'm uitgebreid gepoetst. Het water wat eraf kwam was donkerbruin.
Van de zomer toch een keer goed machinaal polijsten, je kunt nog steeds zien dat er allerhande algenaanslag op de lak heeft gezeten. Het is wat dof allemaal.
En ohja; de bumpers werden onderhand lichtgrijs. Ik heb ze dus maar met lijnolie ingevet. Na al dat wassen en poetsen was ik het zo beu (ik heb daar zo'n hekel aan he) dat het interieur nog even stoffig is als voorheen. Misschien zondagmiddag nog even stofzuigen, heeft 'ie wel verdiend. Heb ook originele bruine vloermatjes uit de sloper meegenomen, staat echt super! Perfecte pasvorm, ik weet 99% zeker dat dit originele matjes zijn.
Morgen meer foto's van een gepoetste 360
en uniek voor mijn doen; ik heb 'm uitgebreid gepoetst. Het water wat eraf kwam was donkerbruin.
Van de zomer toch een keer goed machinaal polijsten, je kunt nog steeds zien dat er allerhande algenaanslag op de lak heeft gezeten. Het is wat dof allemaal.
En ohja; de bumpers werden onderhand lichtgrijs. Ik heb ze dus maar met lijnolie ingevet. Na al dat wassen en poetsen was ik het zo beu (ik heb daar zo'n hekel aan he) dat het interieur nog even stoffig is als voorheen. Misschien zondagmiddag nog even stofzuigen, heeft 'ie wel verdiend. Heb ook originele bruine vloermatjes uit de sloper meegenomen, staat echt super! Perfecte pasvorm, ik weet 99% zeker dat dit originele matjes zijn.
Morgen meer foto's van een gepoetste 360
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2014 22:32 #948091
door Floris Schropp
Joost, morgen gaat ook niet lukken. Als iemand ze voor me ophaalt; cool. Anders wens ik de nieuwe eigenaar er veel plezier mee
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-06-2014 19:57 #948111
door 16673-dummy
Zo.
ziet er echt veeeeeel beter uit, al zeg ik het zelf.
Van de zomer de twee rechter portieren ook even vervangen, de huidige zijn al eens overgespoten en dat zorgt voor kleurverschil. Het voorscherm is origineel, en je ziet halverwege de achterdeur ook ineens de kleur veranderen. Ik verwacht dan ook het kleurverschil tot 0 terug te brengen door de twee portieren te vervangen door de exemplaren uit de sloper. Dan ziet het er nog beter uit. Overigens zie je het kleurverschil alleen in een bepaalde lichtinval, als het bijv. bewolkt is valt het totaal niet op. In de volle zon juist heel erg.
Ohja, deze staat hier in de buurt in de bosjes. Staat er al een poosje. Leuk.
Edit: wat een wazige foto's. Zonde. Photobucket moest zeker weer bezuinigen.
ziet er echt veeeeeel beter uit, al zeg ik het zelf.
Van de zomer de twee rechter portieren ook even vervangen, de huidige zijn al eens overgespoten en dat zorgt voor kleurverschil. Het voorscherm is origineel, en je ziet halverwege de achterdeur ook ineens de kleur veranderen. Ik verwacht dan ook het kleurverschil tot 0 terug te brengen door de twee portieren te vervangen door de exemplaren uit de sloper. Dan ziet het er nog beter uit. Overigens zie je het kleurverschil alleen in een bepaalde lichtinval, als het bijv. bewolkt is valt het totaal niet op. In de volle zon juist heel erg.
Ohja, deze staat hier in de buurt in de bosjes. Staat er al een poosje. Leuk.
Edit: wat een wazige foto's. Zonde. Photobucket moest zeker weer bezuinigen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-06-2014 21:04 #948115
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1983 360 GLS sedan
Maar wel een mooie wagen!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-06-2014 22:59 #948120
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1983 360 GLS sedan
Probeer Imgur eens. Goede ervaringen mee 
Leuke bak daar in de bosjes. Die Volvo mag er ook zijn
Leuke bak daar in de bosjes. Die Volvo mag er ook zijn
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-06-2014 03:38 #948121
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic 1983 360 GLS sedan
Die mehari is iets wat ik ooit nog eens zou willen hebben!
Eigenaar spoorloos?
Ach, moet je ook lekker laten staan. Ziet er wel mooi uit. Zeldzaam ook, zo'n mooie 'verkeerd afgelopen'-auto op Nederlands grondgebied.
Eigenaar spoorloos?
Ach, moet je ook lekker laten staan. Ziet er wel mooi uit. Zeldzaam ook, zo'n mooie 'verkeerd afgelopen'-auto op Nederlands grondgebied.
Moderators: Mark Smeets