De nieuwe vario van mijn vrouw
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
2 Fast 4 U;214759 schreef : Dat wil ik ook zeggen.
Dank je
Ik wil langzaam een voorraad onderdelen gaan opbouwen zodat ik in de toekomst niet afhankelijk ben van de grillen van onderdeel verkopers. Ik wil voorkomen dat ik net als bij mijn Ascona onderdelen niet meer kan krijgen en als ze nog te krijgen zijn je er goud voor moet neer leggen :flame:
Ik heb nu vier 340 5 deur achterom staan die de komende tijd geheel gedemonteerd gaan worden
Verstandig. En je kunt er altijd nog een plantenbak, kippenhok oid. van maken, nadat al het waardevolle er af is.....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Alex;214805 schreef : Tja, laatst had ik ook nog zo'n onderdelen discussie met iemand van die Volvo 340-onderdelen toko.
Hij vroeg mij om de prijs van een nieuw onderdeel, dus ik kijk op zijn eigen site, vraagt ie zelf bijna 40 euro voor een tweede hands onderdeel.
Dus ik vraag hetzelfde, krijg ik me toch en grof antwoord terug!
Verbaast doe ik nog even wat van de prijs af ?n nog een keer een grof antwoord.
Ja... Val dan maar in de knup!
Nee, dan kan ik me goed voorstellen, dat je het spuug zat wordt dat verkopen van onderdelen, beter om een eigen voorraad aan te houden voor eigen gebruik!
- Robbert Jan
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Jannick;215193 schreef : Eventjes offtopic. Vragen ze nou 55 euro voor een standaard klokje? Link
En ?90 voor 2 spatlappen :hmmz:
Wat kost een nieuwe brandstofpomp gemiddeld? Ik moest ?35 afrekenen, terwijl een 2e hands blijkbaar zo speciaal is dat hij ?50 moet kosten... Of naafkapjes voor staalvelgen, ?55,95, waar g??t dat over? Voor ?20 heb ik een setje hele nette aangeboden, en niemand reageerde...
Eerlijk is eerlijk, hij heeft ook wel beter geprijsde spullen. ?20 voor een brandstoftank valt wel mee...
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Dat is pas leuke handel!
Misschien moet hij ook nog een beetje leren, vooral op gebied van 'hoe moet ik iemand fatsoenlijk te woord staan?'.
In den beginne vroeg ik ook teveel voor sommige onderdelen, heb ook wel eens 50 euro gevraagd voor een dashboard met verzending.
Uitbouwen rekende ik er dan bij, kost toch veel tijd.
Aan de andere kant, voor een tientje zelf uit bouwen is ook geen geld.
Liever doe ik aan ruilen, belangeloze handel.
Als je geld wilt verdienen, kun je beter een krantenwijk nemen... :+