Kevin's 340L
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;212166 schreef : Mooi groen is nie lelijk! Nice find, Kevin, en welkom bij de club van niet-2-liter-bezitters
@Joost, jij bent zeker nog nooit op een sleuteldag in Leidschendam geweest? Daar zijn de foto's genomen. Maar ik geef toe dat Kevin een luxepositie heeft, met een "gratis" sleuteladres met 6 bruggen en alle gereedschap die je je maar kan wensen. /wants too....
ik denk dat Joost zn wow vooral bedoeld was richting de Volautomatische Auto Berging garage aan de apeldoornsestraat in den haag :f
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Nu ben ik ook wel benieuwd naar het motortype inderdaad, mijne heeft een 14.2e namelijk.
En die slang die op de derde foto langs het luchtfilter loopt, waar heeft dat dan precies mee van doen?
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Die kleur kom je ook niet zoveel tegen op een 340 voor zover mij bekend.
Ik ben al benieuwd naar het hele verhaal in de Volvoice.
Heel veel (rij)plezier met jouw nieuwe aanwinst!
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Wouter;212176 schreef : ik denk dat Joost zn wow vooral bedoeld was richting de Volautomatische Auto Berging garage aan de apeldoornsestraat in den haag :f
Precies.
Hier wordt al jaren moeilijk gedaan over de aanleg van een broodnodige snelweg, en daar in Den Haag wordt er zomaar even een back-to-the-future hypermoderne parkeergarage uit de grond (of juist in de grond?) gestampt.
wakostawelniepotvolkoffie :+
Maar het zij U gegund hoor Kevin, begrijp me niet verkeerd

PS Pagina 1, eerste foto, hangt er nou een foto van Geert Wilders aan de muur?
(precies boven het dak van de auto)
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

Nee dat is Willem Alexander maar die heeft iemand geshopt met het kapsel van Wilders. Heb die foto al op heel veel plekken zien hangen

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
setsunakaede;212183 schreef : Jij hebt mazzel Wouter, je kan een sneak peek nemen tijdens het vullen... Wij moeten wachten totdat hij uitkomt (of doet mijn account het nog altijd???
)
Ik ben ondertussen gestopt met mijn werkzaamheden voor de Volvoice, anders had dat inderdaad zomaar gekund, je herinnert me er meteen even aan Wouter te mailen mijn status op het forum weer terug te zetten naar clublid.
- V300 register
- Verbannen
-