show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

345 GLS 64-GXB-8

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-05-2012 19:41 #632017 door V300 register
345 GLS 64-GXB-8 is gemaakt door V300 register
ik heb vanmiddag in vijfhuizen, de 345 GLS opgehaald, die ik gekocht had van clublid erik lindstrom, liep inderdaad al een oude krant, stotteren/ploffen en knallen, en op drie poten, maar met vol gas had ik nergens last van, gezien de km stand van 113.000 , leek mij een verbrande klep,niet de oorzaak, een paar orginele volvo bougie's, deed de auto al een stuk beter lopen , contactpunten opgeschuurd, en tijdelijk even wat vloeibare pakking tussen het inlaatstuk, en weer lopen als nieuw !! ,ik ga morgen wel even naar de volvo in amsterdam z.o, ze hebben het zowiezo niet meer op voorraad, maar kunnen wel zien ,welke dealer het in nederland nog heeft, en de aantallen daarvan , krijg je vaak 50/60% KORTING OP, EN ORGINEEL VOLVO , beter als die brezan troep

frank

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-05-2012 20:00 #908196 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic 345 GLS 64-GXB-8
is allemaal nog prima te krijgen

zo heb ik een half jaar geleden bij de Volvo-dealer voor mijn 343 GLS nieuwe bougies, bougiekabels, verdelerkap, rotor, contactpunten, condensator, stofkap (voor onder de verdelerkap) en allerhande klemmetjes en houdertjes gekocht. Kon allemaal nog gewoon besteld worden.
Inderdaad veel korting, volgens mij maakt het dan qua prijs niet meer uit of je bij de dealer komt of de brezan

Succes ermee! Het is een bekende auto binnen de club. Benieuwd of je hem weer als een klokje kunt laten lopen.

Kijk trouwens wel uit met die vloeibare pakking, er lopen koelwaterkanalen door het inlaatspruitstuk en die houden niet van vloeibare pakking. Idem voor de carburateur.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC