show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
340 GL van Hans
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-03-2012 12:43 #631895
door V300 register
340 GL van Hans is gemaakt door V300 register
Een tijdje geleden heb ik een vriend geholpen met het zoeken naar een goede 340. Hij wilde per se een automaat en per se een sedan en per se belastingvrij. En zie zoiets maar te vinden! Wonder boven wonder een exemplaar in uitzonderlijk goede staat gevonden. Zonder overdrijven een van de beste exemplaren die ik ooit heb gezien. Natuurlijk niet roestvrij, maar met weinig moeite is hier iets heel moois van te maken! De auto komt overigens van garage Kuipers uit Boekel, voor sommigen hier geen onbekende.
Aanvankelijk zijn er wat problemen geweest: de koppeling was 'op' en heeft het vliegwiel beschadigd. Er zit nu een nieuwe koppeling in. En er waren diverse benzinelekkages. We gaan binnenkort nog een goede beurt doen en ik denk de remblokken vervangen.
Al met al is dit toch een supergoede vondst. In het echt ziet ie er nog beter uit dan op foto.
Plaatje bij het praatje:
Aanvankelijk zijn er wat problemen geweest: de koppeling was 'op' en heeft het vliegwiel beschadigd. Er zit nu een nieuwe koppeling in. En er waren diverse benzinelekkages. We gaan binnenkort nog een goede beurt doen en ik denk de remblokken vervangen.
Al met al is dit toch een supergoede vondst. In het echt ziet ie er nog beter uit dan op foto.
Plaatje bij het praatje:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
24-03-2012 15:35 #902360
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic 340 GL van Hans
Netjes hoor, inderdaad zo van de foto's te zien een mooi exemplaar!
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2012 21:38 #902376
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic 340 GL van Hans
Wauw! Strak ding!
Je ziet ze niet veel meer, nee, die automaat-sedannerts!
Mooi ding!
Je ziet ze niet veel meer, nee, die automaat-sedannerts!
Mooi ding!
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
25-03-2012 00:48 #902385
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic 340 GL van Hans
Trek die doppen eens van die MK2 af!
Mooi ding! Een van de laatste MK2's.
Mooi ding! Een van de laatste MK2's.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-03-2012 12:22 #902396
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 GL van Hans
Ik schenk hem mijn setje MKII velgen met chrome sierringen, dus dat komt helemaal goed!
Hij had trouwens schade. Zie rechter voorscherm. Daar zit geen striping op, wel in dezelfde kleur. En de voorkant zat in elkaar. Maar nu is alles weer strak.
Hij had trouwens schade. Zie rechter voorscherm. Daar zit geen striping op, wel in dezelfde kleur. En de voorkant zat in elkaar. Maar nu is alles weer strak.
Moderators: Mark Smeets