Volvo Onderdelen in Lent
- Wouter van Kempen (GAST)
- Nieuw lid
-
Die sloperij wees me dezelfde dag nog door naar Oranje Garage in Nijmegen voor de software zodat deze in de boordcomputer zou worden geaccepteerd.
Ik was in die tijd ook nogal op zoek naar een nieuwe Stationairsproeier voor mijn eigen 340, maar dit lag al een tijdje op een laag pitje. Toen kwam ik dit tegen:
Afijn, na even gepraat te hebben met de eigenaar van de Oranje garage, kon hij me vertellen dat ik bij Jos buurman moest wezen voor zulke onderdelen.
Goed, na een telefoontje over en weer bleek dat ik wel langs kon komen in Januari voor de sproeier. Op 9 Januari moest ik om 6 uur 's avonds zijn in Utrecht, dus vanuit het zuiden toch maar in de auto gestapt..
Eenmaal in Lent aangekomen, kreeg ik me daar toch een vriendelijk welkom van Jos Buurman. Na de nodige hulp die hij nodig had met wat opruim werkzaamheden kon ik aan de slag.
Ik wist niet wat ik zag toen ik de kas binnenliep
En aan de andere kant:
Geweldig! Ik kon ik zo beginnen met een kist gereerdschap en leuk deuntje op de achtergrond.
Binnen een paar minuten de sproeier eraf gehaald.
Daarna nog een blik geworpen op de 4 x 360 Volvo's die hij had staan voor de jaarlijkse 360 Cup. Daar kon hij veel over vertellen.
Helaas kon ik niet te lang blijven hangen i.v.m. de files bij Utrecht. Maar desondanks een zeer geslaagde dag.
Geen idee of dit een repost is, of dat iedereen deze garage al kent, toch wilde ik deze leuke ervaring met jullie delen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Onderdelen zijn gered, kunnen later alsnog andere 300's langer opweg helpen.
- V300 register
- Verbannen
-
Alex;192140 schreef : Nou reken maar dat die 300's allemaal tot bijzettafeltje waren geperst als deze gene ze niet aanhield als donor-auto's voor de racerij.
Onderdelen zijn gered, kunnen later alsnog andere 300's langer opweg helpen.
Bij gebrek aan de like knop heb ik maar quote gebruikt

- V300 register
- Verbannen
-
.......een vriendelijk welkom van Jos Buurman.
En waar is deze vriendelijke jongeman te vinden in Lent? (Zijn adres dus)
- Nieuw lid
-
Spurt;192182 schreef :
.......een vriendelijk welkom van Jos Buurman.
En waar is deze vriendelijke jongeman te vinden in Lent? (Zijn adres dus)
Adres gegevens van Jos Buurman:
Vossenpelsestraat 21
6663 KD Lent
Tel 024 - 360 85 65
E-mail: info @ josbuurman . nl
Hij heeft 't liefste dat je even belt voordat je langskomt, hij schijnt het druk te hebben, en dat geloof ik meteen :yesyes:
- V300 register
- Verbannen
-
- Nieuw lid
-
Joris;192278 schreef : Zou jos buurman al zij gegevens zo op t net willen hebben?
Gezien het feit dat het bedrijfsgegevens zijn die op zijn website staan, mjah ik denk van wel. Gratis reclame enzo..
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-