show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
340 1.4 GL cvt JN-85-BP
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-12-2011 05:41 #631642
door V300 register
340 1.4 GL cvt JN-85-BP is gemaakt door V300 register
vrijdagochtend heb ik in den haag ,de 340 opgehaald die tussen de advertenties stond(sloper) een 83er 3-drs GL cvt, in de kleur rood-metallic met een rood interieur orgineel 94.000 KM,stond al twee jaar stil bij een garage.
na een paar klappen met hamer op de remtrommels ,een akku gezocht waar nog een beetje stroom in zat(uit de akkubak) startkabels geleend+de sleutels van de auto ernaast, en na 45 seconden liep die,meteen weer uitgezet !! ,omdat het gaspedaal niet meer terugveerde (VOLGAS !!) wd40 deed wonderen, ook op de pook ,want die zat ingedrukt en vast, eerst dacht ik dat de koppeling eruit lag, maar nadat ik de gehele knop in mijn handen had, stangetje omhoog getrokken en toen slipte die niet meer !!, misschien wel de reden geweest waarom de auto daar stond. deuren L+R verrot/motorkap verrot/achter de r.koplamp was het binnenscherm verdwenen , achterklep+scharnieren puntgaaf !! ,en dus een spierwit hemel zonder vochtkringen/interieur gaaf en niet doorgezakt+werkende lendesteunen en een puntgave hoedenplank. het interieur ga ik in mijn blauwe winner monteren+het getinte glas, lijkt me wel een leuke combinatie, de deurpanelen zijn helaas niet mooi,daarvan is de bekleding losgelaten/gekrompen.
den haag -amstelveen zonder problemen bereikt !! ,zat nog een halve tank benzine in ! cvt zonder bijgeluiden,goed werkende schokbrekers V+A, en vier goede banden.
de rest van de onderdelen vinden hun plek wel weer ! , ik hoor het wel als jullie iets nodig hebben frank
de beloofde foto van de 340 uit den haag (ado stadion), vandaag begonnen met demonteren, het interieur en alle ruiten zijn er al uit, de auto is technisch goed, maar verder was bijna alles verrot, maar onder het voorruit ,en de achterste dakrand is geen roest te vinden.
a.s maandag gaat de rest er onderuit, en nu ben ik thuis de bestuurdersstoel aan het demonteren,zodat de bekleding de wasmachine in kan, mijn moeder gaat het brandgaatje repareren , met een stukje wat ik onder de achterbank losknip
frank
na een paar klappen met hamer op de remtrommels ,een akku gezocht waar nog een beetje stroom in zat(uit de akkubak) startkabels geleend+de sleutels van de auto ernaast, en na 45 seconden liep die,meteen weer uitgezet !! ,omdat het gaspedaal niet meer terugveerde (VOLGAS !!) wd40 deed wonderen, ook op de pook ,want die zat ingedrukt en vast, eerst dacht ik dat de koppeling eruit lag, maar nadat ik de gehele knop in mijn handen had, stangetje omhoog getrokken en toen slipte die niet meer !!, misschien wel de reden geweest waarom de auto daar stond. deuren L+R verrot/motorkap verrot/achter de r.koplamp was het binnenscherm verdwenen , achterklep+scharnieren puntgaaf !! ,en dus een spierwit hemel zonder vochtkringen/interieur gaaf en niet doorgezakt+werkende lendesteunen en een puntgave hoedenplank. het interieur ga ik in mijn blauwe winner monteren+het getinte glas, lijkt me wel een leuke combinatie, de deurpanelen zijn helaas niet mooi,daarvan is de bekleding losgelaten/gekrompen.
den haag -amstelveen zonder problemen bereikt !! ,zat nog een halve tank benzine in ! cvt zonder bijgeluiden,goed werkende schokbrekers V+A, en vier goede banden.
de rest van de onderdelen vinden hun plek wel weer ! , ik hoor het wel als jullie iets nodig hebben frank
de beloofde foto van de 340 uit den haag (ado stadion), vandaag begonnen met demonteren, het interieur en alle ruiten zijn er al uit, de auto is technisch goed, maar verder was bijna alles verrot, maar onder het voorruit ,en de achterste dakrand is geen roest te vinden.
a.s maandag gaat de rest er onderuit, en nu ben ik thuis de bestuurdersstoel aan het demonteren,zodat de bekleding de wasmachine in kan, mijn moeder gaat het brandgaatje repareren , met een stukje wat ik onder de achterbank losknip
frank
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-12-2011 10:58 #893743
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic 340 1.4 GL cvt JN-85-BP
is dat de geschorste auto zonder apk van deze advertentie?
volvo300club.nl/advertenties.php?adid=4249
Graag even bevestiging, kan ik de advertentie verwijderen.
Den Haag - Amstelveen is ook niet het kortste ritje trouwens, heb je mazzel gehad dat er niks is gebeurd.
Edit: bevestiging via mail gehad, bedankt Frank!
volvo300club.nl/advertenties.php?adid=4249
Graag even bevestiging, kan ik de advertentie verwijderen.
Den Haag - Amstelveen is ook niet het kortste ritje trouwens, heb je mazzel gehad dat er niks is gebeurd.
Edit: bevestiging via mail gehad, bedankt Frank!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-12-2011 10:20 #893786
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 1.4 GL cvt JN-85-BP
zonder zij- en achterruiten dat stuk gereden?? wow, deed de kachel het nog???
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-12-2011 20:44 #893815
door V300 register
ik had de deuren graag gekocht maar de oude eigenaar heeft niet om mijn mail geantwoord. helaas!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-12-2011 22:15 #893819
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic 340 1.4 GL cvt JN-85-BP
had je Maresia in Kaatsheuvel al geprobeerd?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-12-2011 08:58 #893836
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic 340 1.4 GL cvt JN-85-BP
Veel dingen zijn er niet meer.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-12-2011 08:50 #893905
door V300 register
maresia geargeerd niet. ik denk dat ik mijn eigen deur maar moet laten lassen. zal een leuk project worden voor mijn lasser.
Moderators: Mark Smeets