Nieuwste Aaanwinst !! 340 1.7 sedan 1-86
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
En waarom zou ik een auto ouder dan 25 jaar niet met LPG uitrusten, op benzine rijden is toch al zo duur, een liter super plus [RON 98] kost rond de ? 1.70 terwijl een liter LPG nog geen ? 0.70 kost. Zonde van je geld als je het niet doet en het betaald zich van zelf terug, bij mij het tanken van 850 liter LPG is mijn investering in de LPG installatie terug betaald en daar na is het puur winst, ik kan dat geld ergens anders beter voor gebruiken.:yesyes:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;182961 schreef : persoonlijk mening he, op gas moet je koken:)
oldtimer+lpg nodigt natuurlijk uit om heeul veel en zo goedkoop mogelijk te rijden, als na de cup en cross dit de volgende trend wordt om goedkoop-goedkoop een 300 op te rijden zou ik dat bijzonder jammer vinden.
Anjo, denk je dat als ik een nette lpg installatie in mijn Volvo bouw ik mijn Volvotje ook gelijk af ga raggen met veel km's??
Ik rijd per jaar 10.000 km in de Volvo, dan heb ik na een goed jaar de lpg er uit en dan kan ik nog heel wat jaartjes met goed onderhoud met lage km kosten in de Volvo rijden!!
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb mijn Amazon al even tekoop staan en de eerste vraag is meestal of hij op LPG rijd.(Ik zeg dan altijd dat het te proberen valt:D).
k ben het met de mening van Anjo eens dat het jammer is als deze trend zich voort zet maar ja dat is natuurlijk persoonlijk.
- V300 register
- Verbannen
-
- Robbert Jan
- Nieuw lid
-
AvdAkker;182961 schreef : persoonlijk mening he, op gas moet je koken:).
yeehaa!:y:yeehaa!
- V300 register
- Verbannen
-
Met de kilometers die ik nu maak scheelt het me al snel 4000 tot 5000 euro per jaar. Ik vind dat het niet anders kan, al rijd elke auto op benzine beter.
- V300 register
- Verbannen
-
Volgens mij ben jij ook geen goedkoop-rijder J.L.Lucluc;182984 schreef : Ik wil niet anders meer dan op lpg rijden. Ik doe het omdat het goedkoop is en omdat ik graag in een 360 wil rijden. Ik rij ze zeker niet op, maar investeer in onderhoud om er nog heel lang mee te rijden. In m'n GLS heb ik gas laten bouwen, 50.000 km gereden en tot de conclusie gekomen dat ik hem moet laten restaureren wil ik er nog jaren van genieten. Mijn begroting loopt in de enkele duizenden euro's, een investering die ik nooit terug ga verdienen als ik hem wil verkopen, maar dat ben ik ook niet van plan. Zo'n auto hou ik voor het leven.
Met de kilometers die ik nu maak scheelt het me al snel 4000 tot 5000 euro per jaar. Ik vind dat het niet anders kan, al rijd elke auto op benzine beter.
Meer een LIEFHEBBER(T) met drie 360`s:D
- V300 register
- Verbannen
-