343 DL Vario uit 1978
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
De vorige eigenaar heeft de auto aan Hans verkocht omdat er een tak dwars door de garage op het dak was gekomen, waardoor de auto behoorlijk is beschadigd, maar niet terminaal. Die wordt dus opgeknapt :yesyes:
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
volvofiel;182916 schreef : in het ledenmenu staat een werkplaatshandboek Carrosserie waar je heel duidelijk kunt zien hoe dat werkt. Er zit een soort geleiderail achter de grille, met volgens mij ??n motortje die via een stangensysteem beide wissers opzij "duwt".
Bedankt Joost.
Heb net even gekeken, maar kan daar toch niet heel gemakkelijk op zien hoe het nu in werkelijkheid werkt.
Ik weet wel ergens een topic te vinden waar een BB-staat die een dergelijk systeem heeft, echter wil de eigenaar niets verkopen...
- V300 register
- Verbannen
-
Niels;182922 schreef : De foto's met de Franse platen zijn op een filmset in Detroit, dat dubbelde als Parijs rond 1980 ofzo. De Renault 18 en de SM zijn Amerikaanse uitvoeringen, zie bumpers en koplampen.
De vorige eigenaar heeft de auto aan Hans verkocht omdat er een tak dwars door de garage op het dak was gekomen, waardoor de auto behoorlijk is beschadigd, maar niet terminaal. Die wordt dus opgeknapt :yesyes:
Precies Niels. :yeah: Die Dolvo is 100 % roest vrij omdat het in California stond vanaf 1982....maar in Detroit (Juni,2011) is dit gebuurt.....
Grote tak direkt op het dak gevallen door de dak van de Garage. :cry3::cry3::cry3:
Ze staat nu lekker tussen mijn DAFjes in Vermont. :yeah:
Gisteren was ik bezig om dit te repaareren......
En, na zeven uur werk had ik dit...
Niet mooie, maar 100% beter. Het loopt als een droom.
Volgens mij zijn er maar drie Volvo 343s in de VS maar alleen deze is met een Variomatic.
Hans
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Ga je de dakplaat weer zelf herfabriceren of ben je op zoek naar donorstukken?
Ruitjes, rubbertjes, lijstjes, e.d. kan ik je wel aan helpen, heb er nog zat liggen.
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;182912 schreef : Is dit die auto waar je zaterdag over vertelde? Waarvan de eigenaar dacht dat jij hem gekocht had?
Zou wel grappig zijn, aangezien dan nu wel bekent is wie hem gekocht heeft. Dan is de Volvo wereld echt heel klein!
Yup, dat is deze.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Is de auto nog wel recht of is 'ie "geknakt"? Het lijkt alsof de carrosserielijn op het portier en achterpaneel niet meer in ??n lijn doorlopen...
heel veel succes ermee!
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Jos360;183053 schreef : Yup, dat is deze.
Haha geweldig dan toch! De Volvo wereld is echt te klein :worship: