"Nieuw" 340 op de oprit
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Klopt het dat de voorbalk al een keer gelast is?
Ik ben wel nieuwsgierig naar het resultaat van het spuiten van de bumpers, alvast succes daarmee!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;181663 schreef : Nee hoor, daar zit nogal wat ruimte in dus dat hoeft niet per se. Mijn 345 heeft de wissers ook (bijna) zo hoog staan, en dat geeft een prima blikveld.
De wissers van mijn 340 staan in de parkeerstand heel erg laag (raken bijna het [onderste] horizontale ruitrubber), en de linker wisser (bestuurders zijde) raakt tijdens het wissen bijna het verticale ruitrubber.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
@ Wouter de voorbalk heb ik afgelopen woensdag en donderdag gelast, ik moet de kleur weer terug brengen naar de juiste kleur, ik dacht dat het zwart mooier zou zijn maar dat is niet zo.
Werkzaamheden die ik verricht heb, binnen en buiten kant van de beide kokerbalken, incl de versteviging in het midden, bodemplaat rechts voor incl "nieuwe" krik steun, kokerbalkje links voor voor de krik steun en aan beide kanten van de koker waar de benzinetank aan vast zit.
Wat nog moet gebeuren is een andere motor in deze zit een "tik" en een 5 bak monteren en nog wat kleine dingen.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
kun je niet direct vergelijken, omdat met introductie van de 340/360 er ook andere ruitenwissermechanismes gemonteerd zijn om elke wisser een groter bereik te geven.volvofiel;181663 schreef : Nee hoor, daar zit nogal wat ruimte in dus dat hoeft niet per se. Mijn 345 heeft de wissers ook (bijna) zo hoog staan, en dat geeft een prima blikveld.
ik zet ze bij een 340 beiden perfect horizotaal (omdat dat er het mooiste uit ziet), op een mechanisme zonder overmatige speling komt hij dan bij de snelste stand en een natte ruit nog net niet tegen het raamrubber aan.
ML is bedoelt als holle ruimte was en NIET als onderlaag voor verf/buitenkant van de auto.Erik;181671 schreef : Er is overspuitbare tectyl op de markt. Dat is ideaal op de voorbalk. Blijft goed zitten. Ik heb als eerste laag ml gebruikt. Hecht heel goed. Eigenlijk heb ik hier onder nog een heel duur laagje van iets anders. In totaal sluit het bij mij heel goed af en zijn er meerdere beschermingslagen die onderling goed hechten.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
AvdAkker;181680 schreef :
ML is bedoelt als holle ruimte was en NIET als onderlaag voor verf/buitenkant van de auto.
Dacht ik eerst ook, maar lees de beschrijving op de bus ml en tectyl.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ook dit kun je niet op de buitenkant van de carrosserie gebruiken... dan volstaat een goede primer en lak echt wel.
- Mark Smeets
- Moderator
-
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-