Volvo 360 GLE '83 van Steven
- V300 register
- Verbannen
-
Er is ergens een hele gave website van alle industri?le complexen in het Ruhrgebied die je kan bezoeken. Ik heb nu een paar plekken bezocht en de Hochofen 5 in Duisburg Nord was toch wel het hoogtepunt. Bijna letterlijk, want dat ding is ruim 60 meter hoog. Daar heb je een bijzonder mooi uitzicht. De cokesfabriek van Zollverein in Essen is ook heel bijzonder en er zit een leuk cafetje bij.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb nog wat meer (grote) foto's gekregen, van onder meer alle wielkasten. Zien er vlekkeloos uit! De enige narigheid (naast die achterdeur) die ik zo kan zien is dat de hoekjes van beide voorschermen zijn gelast dan wel geplamuurd, maar dat is best netjes gedaan. Voorbalk ziet er strak uit. Ik mag wel zeggen dat de lak ook erg glanst. Onder de achterbumper zie ik ook niets. De dorpels, voor wat ik kan zien, lijken OK. De kriksteunen zien er een beetje groezelig uit. Dat zal ik ter plekke moeten controleren. Zoals wel meer.
Ik zie steeds meer in deze auto....spannend.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Lijkt me duidelijk..
- V300 register
- Verbannen
-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dan weet ik nog wel een mooie voor je...ZwerverRoodbaard;181981 schreef : Goed dat jij hem neemt
Ik zat al te twijfelen om ook te gaan kijken en 'm als dagelijkse te gebruiken, maar daar is zo'n belastingvrije eigenlijk te goed voor
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;182027 schreef : Ben benieuwd! Een goede 360 is een heerlijke auto! Als er nu 6 zitplaatsen in zaten zou ik de mijne nooit willen verkopen... :nono:Dan weet ik nog wel een mooie voor je...
Wat dacht je van een "stretched" 360 sedan?