show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Over twee weken

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-06-2011 23:31 #631291 door Erick Janssen (GAST)
Over twee weken is gemaakt door Erick Janssen (GAST)
Zoals de titel zegt mijn 1986 Volvo 340 DL die ik over twee weken mee ga rijden, wel moet ik "even" aan beide zijden nieuwe dorpels lassen, die zijn in bestelling en moeten komende week arriveren.

Verder in de toekomst wordt de motor vervangen door een andere zonder tik en de 4 gang zal door een 5 gang vervangen worden en omdat deze belasting vrij is komt er ook nog een LPG installatie ingebouwd, helaas is er een "wacht tijd" van 3 weken en het inbouwen duurt 3 dagen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-06-2011 00:04 #877470 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Over twee weken
Een paar jaar geleden had ik een wachttijd van 3 maanden bij van Orsouw.... was wel in 1 ochtend klaar.

Mooie wagen, maar waarom zie ik een blue-line interieur en open hoofdsteunen?

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
18-06-2011 11:48 #877487 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Over twee weken

Lucluc;178516 schreef : Mooie wagen, maar waarom zie ik een blue-line interieur en open hoofdsteunen?

Interieur is vervangen, want op de foto met het blue line interieur zitten er wel dichte hoofdsteunen in.

Ik zie een kapot achterlicht, mocht je er zelf geen meer hebben liggen (wat ik me niet kan voorstellen), dan heb ik er hier nog wel een voor je liggen ;)

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-06-2011 12:42 #877491 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Over twee weken
@ Jean-Luc, De foto met de open hoofdsteunen is gemaakt met de oude interieur, als je de foto voor die van het kofferbak bekijkt dan zie je de originele Blueline hoofdsteunen.

@ Mark, achterlicht is al vervangen kun je in de tweede foto zien en idd lampen heb ik in voorraad :yesyes:

Ik heb een tijdje terug de km teller onderhanden genomen, de een of ander kwibus :crazy2:had een gat geboord in de km teller te zien in de eerste foto :flame:, ik heb de teller uit elkaar genomen en met een figuurzaag en een paar vijlen het geheel weer gefatsoeneerd, ook het plexiglas heb ik vervangen die was ook kapot te zien in de tweede foto. :y:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-06-2011 15:56 #877496 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Over twee weken
Jeetje, wel een nette auto zo zeg!

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-06-2011 11:57 #877518 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Over twee weken

slb_340;178542 schreef : Jeetje, wel een nette auto zo zeg!

Dank je, ja dat is die :w00t:, maar het mooiste is dat hij me geen cent gekost heeft :nono:. Erik zou de auto ophalen in Limburg maar door omstandigheden kon dat niet doorgaan en aangezien ik in de buurt woonde vroeg hij mij of ik die auto wilde om halen en dat ik hem kon hebben, zo doende :yesyes:

Ik moet alleen nog de lijmresten van de sierstrips eraf halen, ik gebruik een combinatie van commandant en kruipolie, kruipolie zodat de commandant niet te snel uitdroogt. Het gaat langzaam maar het werkt. :y:

Het enigste wat ik nog zou willen is een vacu?m- / ecometer en evt een oliedrukmeter of temperatuurmeter voor in de dashboard

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC