show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-09-2011 17:14 #886131 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
Ik hou je niet tegen Anjo :y::woei:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-09-2011 17:18 #886133 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
t blijft mooi hoe het hele aanzicht van de auto veranderd, een mk2 frontspoiler zoals jij nu hebt staat op een mk3 hatch al leuk, maar denk dat hij op een sedan nog beter staat ook!

weet je, ik ga gelijk maar eens hars bestellen, de rest heb ik al liggen:D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-09-2011 17:18 #886134 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
De voorspoiler ziet er goed uit. Nog even spuiten, en hij is weer als nieuw ;)

Zelf vind ik die glasvezel wel leuk materiaal om iets te repareren (ik heb mijn bumper gerepareerd, al zie je het van dichtbij nog wel), en totaal niet moeilijk. Je moet alleen wel opletten dat je er genoeg verharder bij doet (anders blijft het zacht), en dat je niet overenthousiast wordt (zoals ik) omdat je anders alles weer weg moet schuren :+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-09-2011 17:19 #886135 door V300 register
Ik wacht alleen nog even met definitief afwerken.....

Waarom......

Ga vanavond kijken voor n ander hart voor de grijze muis.En als dat wat wordt dan zal er misschien nog wat verbouwd moeten worden in de neus...............................................................................................

Als het goed is ga ik dus het Turbo gilde toetreden!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-09-2011 17:21 #886136 door V300 register

General Custom;185057 schreef : De voorspoiler ziet er goed uit. Nog even spuiten, en hij is weer als nieuw ;)

Zelf vind ik die glasvezel wel leuk materiaal om iets te repareren (ik heb mijn bumper gerepareerd, al zie je het van dichtbij nog wel), en totaal niet moeilijk. Je moet alleen wel opletten dat je er genoeg verharder bij doet (anders blijft het zacht), en dat je niet overenthousiast wordt (zoals ik) omdat je anders alles weer weg moet schuren :+

Die valkuile heb ik in het verleden al overleefd.

Ik ben trouwens blij dat de spoiler gewoon van polyester is en niet van die kunstof waar de mbumpers ook van gemaakt zijn,dat werkt een stuk prettiger omdat je met hetzelfde materiaal kunt werken!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-09-2011 17:42 #886139 door V300 register
Zelf heb ik niet zoveel problemen ondervonden met de bumper. Dit is er een gespoten in carrosseriekleur, dus had ik (gelukkig) met de structuur niks te maken. Wel moest het eigenlijk met plamuur worden afgewerkt die ik niet had liggen, maar als het van veraf goed oogt is het voor mij goed ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-09-2011 22:55 #886179 door V300 register
Voor dat andere hart kijken is helaas verschoven naar zaterdagmorgen!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-10-2011 14:33 #886258 door V300 register
De spoiler is bijna klaar!

Ga m toch maar afmaken...........zal vanavond wel op de auto zitten !
Heb vanmorgen een andere motor gekocht.........................
en wel n B21 Turbo uit n 244! Moet ik binnenkort eens 'n zaterdag voor uittrekken.Dat blok zit nog compleet in die 244.Is wel nog kompleet met kenteken dus omkeuren wordt dan n eitje!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-10-2011 19:46 #886269 door V300 register
Voorspoiler

De hanglip is klaar! :groovy:

En nou maar hopen dat ie heel blijft.........:hmmz:

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
01-10-2011 21:24 #886278 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
Zo dat ziet er goed uit zeg!

Ga je de sideskurts ook binnenkort spuiten, of is dat een lange termijn projectje?

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC