Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
weet je, ik ga gelijk maar eens hars bestellen, de rest heb ik al liggen:D
- V300 register
- Verbannen
-
Zelf vind ik die glasvezel wel leuk materiaal om iets te repareren (ik heb mijn bumper gerepareerd, al zie je het van dichtbij nog wel), en totaal niet moeilijk. Je moet alleen wel opletten dat je er genoeg verharder bij doet (anders blijft het zacht), en dat je niet overenthousiast wordt (zoals ik) omdat je anders alles weer weg moet schuren :+
- V300 register
- Verbannen
-
Waarom......
Ga vanavond kijken voor n ander hart voor de grijze muis.En als dat wat wordt dan zal er misschien nog wat verbouwd moeten worden in de neus...............................................................................................
Als het goed is ga ik dus het Turbo gilde toetreden!
- V300 register
- Verbannen
-
General Custom;185057 schreef : De voorspoiler ziet er goed uit. Nog even spuiten, en hij is weer als nieuw
Zelf vind ik die glasvezel wel leuk materiaal om iets te repareren (ik heb mijn bumper gerepareerd, al zie je het van dichtbij nog wel), en totaal niet moeilijk. Je moet alleen wel opletten dat je er genoeg verharder bij doet (anders blijft het zacht), en dat je niet overenthousiast wordt (zoals ik) omdat je anders alles weer weg moet schuren :+
Die valkuile heb ik in het verleden al overleefd.
Ik ben trouwens blij dat de spoiler gewoon van polyester is en niet van die kunstof waar de mbumpers ook van gemaakt zijn,dat werkt een stuk prettiger omdat je met hetzelfde materiaal kunt werken!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ga m toch maar afmaken...........zal vanavond wel op de auto zitten !
Heb vanmorgen een andere motor gekocht.........................
en wel n B21 Turbo uit n 244! Moet ik binnenkort eens 'n zaterdag voor uittrekken.Dat blok zit nog compleet in die 244.Is wel nog kompleet met kenteken dus omkeuren wordt dan n eitje!
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Ga je de sideskurts ook binnenkort spuiten, of is dat een lange termijn projectje?