Winner @ the playground
- V300 register
- Verbannen
-
Direct naar dichtstbijzijnde tankstation gereden: warempel, Bears leak. Direct erin gedaan en nu duimen voor morgen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
rwdstudent;164617 schreef : kut kut kut Net radiator gewisseld en de hele ratteplan.. Is ie ook lek :snif:
Direct naar dichtstbijzijnde tankstation gereden: warempel, Bears leak. Direct erin gedaan en nu duimen voor morgen
Wat dacht je van een brander, wat vloeimiddel en tin... Is echt goed te doen! Inmiddels al een radiateur of 2 zo hersteld en rijd er nog steeds mee rond!
En dat voor iemand die zo handig is als jij.

Shame on you voor het gebruik van lapmiddeltjes!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-

Had weinig keuze, het was 22:30 en moest volgende dag naar de APK. Zoiezo ga ik aan deze radiator niet solderen, plakken of whatever. Daar is hij te rot voor, hij lekt namelijk als gevolg van rot, niet door een schade oid.
Maar het radiator verhaal is blijkbaar goedgekomen, want hij is alleen afgekeurd op een band en de voorbalk

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

Maar morgen de auto ophalen, dan weet ik het zeker. En zelfs al moet ik er een andere balk inlassen, het is zo gedaan. Zeker omdat het geen restauratie kwaliteit hoeft te zijn.
Minimale tijdsinvestering is de insteek. Ik denk dat ik de voorbalk sneller vervangen heb, dan dat ik hem fatsoenlijk uitgedeukt krijg. Stukken plaat vervangen/ overheen lassen gaat helemaal lang duren.
Moet ik alleen aan een voorbalk zien te komen....
- V300 register
- Verbannen
-
Zoeken van een voorbalk en snel maar degelijk inlassen kost ook genoeg tijd. Helemaal als de keurmeester al zegt dat nog een beetje bijbuigen voldoende is.
- V300 register
- Verbannen
-