show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

mijn nieuwe trots! 340 DL CVT 1987

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-05-2010 14:00 #832507 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic mijn nieuwe trots! 340 DL CVT 1987
Op de foto, en omdat ik 't wat heb aangesmeerd en zwart gemaakt, zit de vorm
er inderdaad aardig in. maar wil 't toch in de toekomst wat mooier hebben.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-05-2010 14:00 #832508 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic mijn nieuwe trots! 340 DL CVT 1987
Een miljoen is echt heel uitzonderlijk voor een B14. Ik vind alles tussen de 2 en 4 ton normaal voor de eerste problemen, daarboven is magnifiek.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-05-2010 14:03 #832509 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic mijn nieuwe trots! 340 DL CVT 1987

Dendorssers;144366 schreef : Das niet eens een diezel, maar eenzelfde motortje zoals jij hebt zitten... Een diesel is een 1600 motor dus...

Voor deze blokjes is een miljoen km toch al een heel end!


Inderdaad! Maar ik zei ook, Voor 'n NIET diesel!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-05-2010 14:11 #832510 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic mijn nieuwe trots! 340 DL CVT 1987

tetje68;144368 schreef : maar wil 't toch in de toekomst wat mooier hebben.

Die voorbalk is best kwetsbaar en een slechte afwerking zorgt ervoor dat de roest zo weer terug komt (1 of 2 wintertjes). Ik zou het dus heel secuur zelf doen of liever uitbesteden, of zoals je het nu hebt gewoon goed afsluiten van de buitenwereld. Plamuur is ellendig spul als de afwerking en bescherming ervan niet goed is. Knutselwerk is vaak prutswerk, ik kan het weten. Dat wil niet zeggen dat jij het ook niet kan. Maar 't is zo maar even een kleine waarschuwing.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-05-2010 14:55 #832512 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic mijn nieuwe trots! 340 DL CVT 1987
Van de week nog even de machienekamer goed schoon maken!:yesyes:

Gister foto-tjes gemaakt, Dus hier komen er nog 'n paar.









Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-05-2010 15:15 #832514 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic mijn nieuwe trots! 340 DL CVT 1987
En hoe komt het toch, dat er bij veel 300's
het knopje van de gevarenlichten los tussen de roosters zitten?
Heb 't vaker gezien bij 300's.

Heb al geprobeerd 't knopje vast te zetten, maar hij lijkt wel te groot te zijn,
en er niet tussen te passen!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-05-2010 15:23 #832517 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic mijn nieuwe trots! 340 DL CVT 1987

tetje68;144370 schreef : Inderdaad! Maar ik zei ook, Voor 'n NIET diesel!


Oeps, beetje te snel gelezen!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-05-2010 15:48 #832518 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic mijn nieuwe trots! 340 DL CVT 1987

Vermilion;144360 schreef : De b14's zijn onsterfelijk :) Ik meen dat ze makkelijk de 400.000 kunnen halen. Mijne zit na 26jaar nu rond de 254k en loopt nog prima!

Stoere leeuw heb je erin hangen btw :p


Dat stoere leeuwtje is 'n erfstukje van m'n overleden dochtertje (dus erg dierbaar)
en rijd al 'n paar jaartjes met me mee.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-05-2010 15:50 #832519 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic mijn nieuwe trots! 340 DL CVT 1987

Dendorssers;144378 schreef : Oeps, beetje te snel gelezen!


Geeft niet hoor zoiets dacht ik al. :yesyes:
IK lees ook wel eens te snel.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-05-2010 16:45 #832525 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic mijn nieuwe trots! 340 DL CVT 1987

tetje68;144375 schreef : En hoe komt het toch, dat er bij veel 300's
het knopje van de gevarenlichten los tussen de roosters zitten?


dat komt door klunzige monteurs die de schakelaar te hufterig verwijderen. bovenaan de schakelaar zit een klein plastic lipje waar hij achter blijft hangen als borgin (onder ook maar die is een hee stuk groter) zodra het bovenste plastic lipje breekt word de schakelaar door de bedrading naar buiten gedrukt

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD