volvo 360 sedan 1986
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Erik, krijg je nu zowaar ruimte in je werkplaats?

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

Goed dat ze op de weg gehouden worden. Succes met de restauratie.
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
dank je jeroen.,door die ellendige slooppremie gaan nu de meeste volvo's 300 naar de pers toe voor het minste of geringste mankementje helaas.,deze 360 sedan is een van de weinige die je erg weinig ziet op de nederlandse wegen tegenwoordig.en dat deze 360 een mooie toekomst tegemoet gaat is een ding wat zeker is..Bodejodel;134082 schreef : Succes er mee! Op de BBQ heb ik me inderdaad verbaasd over het feit dat deze auto nog niet in de pers verdwenen was. Mooi dat je hem gaat redden!
Erik, krijg je nu zowaar ruimte in je werkplaats?
10 jaar geleden zag je ze inderdaad nog regelmatig staan..is nu al heel erg afgenomen dat straatbeeld met de volvo 300 serieLucluc;134100 schreef : Inmiddels begin ik in te zien dat Erik gelijk krijgt. We zijn op het punt gekomen dat de 300-serie zeldzaam begint te worden.
minder dan 350 volvo's 360 bij elkaar nog in nederland totaal..:wtf:Jos360;134102 schreef : Vooral een 360. Je ziet steeds minder mensen op het forum met een 360 valt me op.
en weten de zeldzaamheid van de 360 nu inderdaad..elpee;134137 schreef : En de 360's die er nog zijn, die zijn bij liefhebbers ondertussen beland.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Ik heb een 360 3-deurs kaal, nog zeldzamer dan een 4 of 5 deurs
- J. Ruiter
- Verbannen
-
dank je.,en eh lijntje en streepje zijn ook luxe..:yesyes:huysmans;134196 schreef : Dan mag ik gaan uitkijken naar een 345 L of nog kaler, als iedereen naar de 360 met luxe kijkt.
(Oh nee, geen budget
)
Goed dat ze op de weg gehouden worden. Succes met de restauratie.
elke volvo 3 serie telt mee tegenwoordig..:yesyes:Jos360;134198 schreef : Ik heb een kaler dan kale 360. Die telt ook mee!