340 sedan 1984 (600.000 km!!!)
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ook niet bij de Brezans waar ik kom. Hebben ze die set voor je bestelt bij een dealer ofzo?racousho;131711 schreef : vandaag bij Brezan gelachen; het hele team stond te kijken naar de bestelde set originele bougie kabels voor de Sedan, dat hebben ze al jaaaaaaren niet meer gezien;D
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
zolang je maar netjes olie blijft verversen en geen gekke dingen gaat doen.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik heb vandaag een setje Volvo bougiekabels bij de dealer gehaald. De bobinekabel is niet meer leverbaar. Na zo'n beetje alle automaterialenzaken afgelopen te zijn toch maar een Brezan binnen gekopen. overal moest ik een complete set kopen voor een bobinekabel. Als ik ze dan vroeg om de doos even open te maken en de bobinekabel er uit te halen kwam er een kabeltje van 45 cm uit rollen... :no: :no: :no:punkazz;131745 schreef : Ik ook niet bij de Brezans waar ik kom. Hebben ze die set voor je bestelt bij een dealer ofzo?
Binnen 1 minuut had ik bij de Brezan een bijna 1 meter lange, passende bobinekabel in mijn hand. Had ik niet verwacht.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Het komt uit Engeland, overigens veel 340 onderdelen zijn nieuw te koop uit Engeland via Ebay.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Maar duurder en iets verder uit de buurt...Lucluc;131807 schreef : Tja, bij Slubo in Doetinchem gewoon het juiste setje inclusief lange bobinekabel direct uit voorraad leverbaar.

- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik rij er nooit langs en zelfs met de losse bobinekabel was het goedkoper...Lucluc;132039 schreef : Valt wel mee: ik rij er regelmatig praktisch langs. Inclusief bobinekabel.... en laatst had ik nog wat kleingrut nodig en dat kreeg ik gratis mee. O.a. vulplaatjes voor het kleppenstellen waar je anders 4 euro pst betaalt.

- V300 register
- Verbannen
-
Er ligt een ijsplaat op de straat want het zout is op of zo ... vooral in bochtjes is dat spannend, al helemaal als je daar een tegenligger ontmoet en moet remmen.
Dan gaat je auto verder in de windrichting die je al had, dus recht op geparkeerde auto's af, en dat resulteerde vandaag in geschaafde lak en een buts in het voorste wielkast links.
De andere wagen had gelukkig zo veel kunststof dat die eigenlijk geen schade heeft, de eigenaar vond het niet belangrijk genoeg om er wat mee te willen doen... :yesyes: dat was een opluchting!
Maar ja, onze veteraan heeft er weer een litteken bij helaas...
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-