show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
343 drama's
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-12-2009 17:56 #629773
door V300 register
343 drama's is gemaakt door V300 register
Twee jaar geleden kocht ik een 343 van een man die de auto ge?rfd had van zijn schoonvader
Hij liep niet en was ook niet gekeurd.
Opgehaald met de kar en thuis gekomen bleek er gewoon een bougiekabel verkeerd te zitten. Ook nog een stofhoesje vervangen en apk gekeurd .
Ik verkocht hem aan iemand die hem gebruikte als winter auto Hij vond het zonde om s?winters in zijn Eend te rijden ????.
De nieuwe eigenaar reed een jaar zonder problemen met het volvo tje tot de vario riem brak
Dus de auto weer met de kar opgehaald.
Ik dacht even snel een stel andere riemen apk d?r op en weer verkopen.
Helaas de volvo wou niet weer als winterauto verkocht worden en besloot allerlei kwalen te ontwikkelen.
Eerst de uitlaat toen de achter remmen, ontsteking rotor en bougie kabels moesten vervangen
Toen begon de koppakking te lekken .
Er was inmiddels zoveel tijd ingestoken dat het zonde was om hem weer een jaar af te laten raggen
Er is nu besloten om hem netjes klaar te maken en er zelf een poosje mee te gaan rijden. Er zit inmiddels l.p.g. in .voor dat ik de auto weer kan keuren moet ik het probleem van de gruwelijke geluiden die uit de variomatic komen nog oplossen. Er is wel een sloop 340 voorhanden dus onderdelen heb ik goedkoop.
Misschien schrijf ik nog wel is over mijn lpg inbouw avontuur
Hoewel alles goed vast zat hij prima liep er ook nergens gas lekt keurde de rdw de 343 op 10 tien punten af
Groet peter
Hij liep niet en was ook niet gekeurd.
Opgehaald met de kar en thuis gekomen bleek er gewoon een bougiekabel verkeerd te zitten. Ook nog een stofhoesje vervangen en apk gekeurd .
Ik verkocht hem aan iemand die hem gebruikte als winter auto Hij vond het zonde om s?winters in zijn Eend te rijden ????.
De nieuwe eigenaar reed een jaar zonder problemen met het volvo tje tot de vario riem brak
Dus de auto weer met de kar opgehaald.
Ik dacht even snel een stel andere riemen apk d?r op en weer verkopen.
Helaas de volvo wou niet weer als winterauto verkocht worden en besloot allerlei kwalen te ontwikkelen.
Eerst de uitlaat toen de achter remmen, ontsteking rotor en bougie kabels moesten vervangen
Toen begon de koppakking te lekken .
Er was inmiddels zoveel tijd ingestoken dat het zonde was om hem weer een jaar af te laten raggen
Er is nu besloten om hem netjes klaar te maken en er zelf een poosje mee te gaan rijden. Er zit inmiddels l.p.g. in .voor dat ik de auto weer kan keuren moet ik het probleem van de gruwelijke geluiden die uit de variomatic komen nog oplossen. Er is wel een sloop 340 voorhanden dus onderdelen heb ik goedkoop.
Misschien schrijf ik nog wel is over mijn lpg inbouw avontuur
Hoewel alles goed vast zat hij prima liep er ook nergens gas lekt keurde de rdw de 343 op 10 tien punten af
Groet peter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-12-2009 18:01 #808801
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 343 drama's
Unieke kleur voor een 343!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-12-2009 18:36 #808803
door V300 register
Welkom hier! Ik ben wel benieuwd naar de rest van de avonturen van deze 343
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-12-2009 19:07 #808810
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic 343 drama's
hey die staat ook in de advert.rubriek van AMT...
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-12-2009 19:51 #808813
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic 343 drama's
Op 10 punten afkeuren?? Welke punten?
Aparte kleur. Nog niet gezien, dus misschien wel de enige. Tja, soms krijg je alles tegelijkertijd. En dan kun je weer heerlijk jaren vooruit.
Aparte kleur. Nog niet gezien, dus misschien wel de enige. Tja, soms krijg je alles tegelijkertijd. En dan kun je weer heerlijk jaren vooruit.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-12-2009 21:22 #808815
door V300 register
heb een stukje over de lpg inbouw bij garage geschreven
gr peter
gr peter
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-12-2009 23:11 #808819
door V300 register
nog zonder dat stukje gezien te hebben:
vaak bij eigen LPG inbouw (dus keuren bij RDW ipv kenteken aanpassing bij inbouwbedrijf) wordt er volop afgekeurd op dingen als de onderlinge afstand van bevestigingsklemmetjes voor de LPG leiding, bevestiging van de tank, etc etc etc.
vaak bij eigen LPG inbouw (dus keuren bij RDW ipv kenteken aanpassing bij inbouwbedrijf) wordt er volop afgekeurd op dingen als de onderlinge afstand van bevestigingsklemmetjes voor de LPG leiding, bevestiging van de tank, etc etc etc.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-12-2009 15:58 #808876
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic 343 drama's
Leuk ding!
GG.... ik had GK en die had al de lange bumpers.
GG.... ik had GK en die had al de lange bumpers.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-12-2009 18:57 #808892
door V300 register
Kan zijn dat deze (gezien de aparte kleur) al even op voorraad stond... en pas later verkocht/geregistreerd is
!
Leuke perzikauto!

Leuke perzikauto!
Moderators: Mark Smeets