- Berichten: 10
Anjo's 1980 343 DL
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
- Berichten: 4
Erik;149102 schreef : Mijn vader heeft een draaibank zelf ontworpen en gebouwde draaibank thuis staan. Hij is 45 jaar machinebankwerker geweest in de fijnmetaal. Laatst vroeg ik hem of hij het mij wilde leren. Dat wilde ie niet.:no: Dat vind ik jammer, want niemand anders van de kinderen heeft interesse.
Mooi gemaakt Anjo. Had een leuk werkstukje voor school kunnen zijn....
Wil niet of kan niet?
Vaak kunnen die ouwe knakkers geen kennis overbrengen...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
en voila, DLS/GLS kappie erop:)
het was n?t geen plug & play, motorkap staat nu wel kaarsrecht omhoog als hij open staat, misschien toch maar het steuntje een tikje aanpassen:D.
kon geen betere foto maken met die felle zon, waarschijnlijk vanavond nog eentje; moet de ruitensproeiertjes nog fixen en nog wat anders:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

Ziet er wel heel gaaf uit!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
zit nu te denken om er in het midden een stukje tussenuit te halen en dan evt met kunststoflassen oid de helften weer aan elkaar maken maar heb/had nog geen idee of dat kan met het kunststof van die kappen.. de ruitensproeiertjes werken inmiddels al, peulenschilletje en een beter systeem als de DLS/GLS origineel heeft:)
iemand enig idee van welk materiaal de hoekstukjes rond de sierlijsten van de achterruitjes gemaakt zijn? die 90gr hoekstukjes aan de achterkant van het klapraampje beginnen bij mij aan alle 2 de kanten zwart te worden, als dat nu ook staal oid is dan kan dat straks gelijk met de handgrepen mee naar de chromer en al is het kunststof oid dan wordt het waarschijnlijk chroom spuiten; is altijd mooier als zwart..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
heb trouwens dik 900km gereden afgelopen weekend en gemiddeld verbruik lag gewoon boven de 1:12, niet gek voor bijna constant 120:)
op de terugweg vanaf Ulft gisteren rond middernacht nog wat moois, kwam ineens allerlei geratel onder de kap vandaan, bleek het uitlaatklemmetje waar de downpipe via een steun mee aan het koppelingshuis geschroefd zit losgetrild te zijn:humor:
zit me inmiddels ook alvast een tikje in de elektra tbv de DLS/GLS klokkenset te verdiepen en ik maak het mezelf natuurlijk weer moeilijker als nodig is:D als je zo'n set gewoon in een 343 wilt knutselen is dat in principe plug & play op het omsteken van wat draadjes na.
ik wil er een 340 tank onder hangen (o.a. vanwege expansievat en omdat de huidige vlotter verrot is) met het laatste type vlotter (2 draads), 343 heeft origineel 3 draads (massa + niveau + waarschuwingslampje). nog een keer idem dito voor de kvs zender (2 draads bij 343 en enkeldraads bij 340)..
ga waarschijnlijk kijken of ik wat met de MFU kan die bij de 340/360 achterop de klokkenwinkel zit om dat probleem op te lossen, moet te doen zijn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Hoe zat nou trouwens dat slotje zelf vast, met een palletje of een ring???
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.