show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Mijn Pilot xenonkit is ingebouwd
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-08-2009 17:27 #794285
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Mijn Pilot xenonkit is ingebouwd
In een 740 gaat het prima. Die lampunits zijn wel iets groter, maar het gedeelte voor alleen het dim/grootlicht is ongeveer gelijk van formaat.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-08-2009 19:34 #794297
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Mijn Pilot xenonkit is ingebouwd
Zelf heb ik H4-lampen, van die kwaliteitslampjes erin (Nightguide?). Toen de koplampen lekker hoog afgesteld; ik heb niks meer te klagen.
Persoonlijk vind ik die xenonlampen 3x niks, maar kan me voorstellen dat je er meer door ziet.
Persoonlijk vind ik die xenonlampen 3x niks, maar kan me voorstellen dat je er meer door ziet.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-08-2009 20:22 #794306
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Mijn Pilot xenonkit is ingebouwd
Mits goed afgesteld, zijn Xenon-lampen helemaal prima wat mij betreft.
Waar ik me ongelofelijk aan kan ergeren zijn van die sjonnies die dat afstellen niet kunnen/willen, maar nog veel erger: van die SUV's en bussen/busjes/vrachtwagens. Die koplampen zitten zo hoog geplaatst, dat ze zelfs met een juiste afstelling nog recht in je gezicht schijnen via je spiegels.
Ik vind het eigenlijk best jammer dat die Xenon regel is aangepast; ik heb ook nog over die conversie na zitten denken maar ik hou het nu op xenonlook-halogeentjes.
Waar ik me ongelofelijk aan kan ergeren zijn van die sjonnies die dat afstellen niet kunnen/willen, maar nog veel erger: van die SUV's en bussen/busjes/vrachtwagens. Die koplampen zitten zo hoog geplaatst, dat ze zelfs met een juiste afstelling nog recht in je gezicht schijnen via je spiegels.
Ik vind het eigenlijk best jammer dat die Xenon regel is aangepast; ik heb ook nog over die conversie na zitten denken maar ik hou het nu op xenonlook-halogeentjes.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-08-2009 23:11 #794323
door V300 register
Na dit weet ik ook nix meer te verzinnen aan de auto hoor, misschien ooit mooie sportvelgen, ik vond die verchroomde Wolf velgen onde rde oude mustangs mooi, gewoon geperste velg, maar dan verchroomd wel leuk.
Bestaat er trouwens een volvo 340 met dubbele einddemper? aan elke kant zo'n rokende volvo slurf is wel geinig! Dan zou ik de einddempers gewoon bescheiden orgineel type houden maar wel aan elke kant eentje
Bestaat er trouwens een volvo 340 met dubbele einddemper? aan elke kant zo'n rokende volvo slurf is wel geinig! Dan zou ik de einddempers gewoon bescheiden orgineel type houden maar wel aan elke kant eentje

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-08-2009 23:26 #794324
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Mijn Pilot xenonkit is ingebouwd
door de brandstoftank gaat links + rechts einddemper niet lukken; links + rechts sierpijp kan wel.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-08-2009 23:28 #794325
door V300 register
Links-rechts uitlaatje kan prima hoor, maar dan moet je pas ?chter de tank splitsen. Of al eerder, en dan twee buizen links er langs waarvan er 1 achter de tank om draait. Het is erg krap, maar het z?u kunnen... En of dat nou nuttig is...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-08-2009 23:29 #794326
door V300 register
Vandaar dat ik het ook nog nooit gezien had 
Leuk me juist leuk 2 van die standaard volvo pijpen te hebben. Ik ga weer verder crea nadenken, er valt vast nog wel iets te binnen, design zijknipperleds voor in de spiegels haha

Leuk me juist leuk 2 van die standaard volvo pijpen te hebben. Ik ga weer verder crea nadenken, er valt vast nog wel iets te binnen, design zijknipperleds voor in de spiegels haha
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-08-2009 23:32 #794327
door V300 register
Bij een 340 moet je om de brandstoftank heen. Bij een 360 zo'n beetje door de reservewielbak heen..
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-08-2009 23:33 #794328
door V300 register
Wat heeft een uitlaat met xenon-verlichting te maken :confused:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-08-2009 23:34 #794329
door V300 register
Xenon in je uitlaat? Schijnt een brandbaar goedje te zijn!
Moderators: Mark Smeets