show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Volvo 360 GL
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
29-06-2009 00:00 #786196
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Volvo 360 GL
Hier nog iemand met 2 stickers graag .

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-06-2009 09:18 #786204
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 GL
De digitale versie heb ik helaas niet, die staat nog bij mijn drukker op de PC. Misschein dat ik daar nog wel aan kan komen op termijn.
Tussenstand nu, (ik haal er zelf uiteraard 2 af), 8 stickers vergeven, nog 5 te gaan. Bij grotere belangstelling moet ik eventueel een extra herdruk vragen.
Tussenstand nu, (ik haal er zelf uiteraard 2 af), 8 stickers vergeven, nog 5 te gaan. Bij grotere belangstelling moet ik eventueel een extra herdruk vragen.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-06-2009 13:44 #786218
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Volvo 360 GL
Geef de kosten maar door, ik kan niet wachten tot 'ie op m'n achterruit zit

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-06-2009 22:18 #786260
door V300 register
Ik denk dat dat zo rond de 3 euro per sticker zal zijn, dan kan het net uit. Probleem alleen wordt het transport, want van rollen worden ze niet mooier en vouwen is natuurlijk helemaal uit den boze. Voor de liefhebbert in de buurt (Zoals wellicht Kevin) is ophalen in Rotterdam een snelle manier (Wil je dat, PB even voor adres/telnr), anders neem ik ze naar een evenement mee of moeten we anderszins wat regelen. Ik ben ook regelmatig in de buurt van Arnhem, zoals as. weekeind weer.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-06-2009 22:24 #786265
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Volvo 360 GL
Ach jee, komend weekend ben ik net weg. Anders had ik er wel effe heen kunnen rijden.
Ik bedenk me net dat we nog een inrijdritje met de 345 moeten maken, misschien wel leuk om wat te combineren (dat wij naar Den Haag komen bedoel ik)?
Ik bedenk me net dat we nog een inrijdritje met de 345 moeten maken, misschien wel leuk om wat te combineren (dat wij naar Den Haag komen bedoel ik)?
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-06-2009 22:40 #786270
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Volvo 360 GL
@ Joost
We kunnen inderdaad wel is wat afspreken. Komend weekend zit ik in Nemo Amsterdam. Oefenwedstrijd tegen Canada en Singapore. Beetje jammer dat we niet in Singapore oefenen, maar ja goed.
@ Duco
Ik wil ze inderdaad dan wel komen halen. Zal je even PB'en.
We kunnen inderdaad wel is wat afspreken. Komend weekend zit ik in Nemo Amsterdam. Oefenwedstrijd tegen Canada en Singapore. Beetje jammer dat we niet in Singapore oefenen, maar ja goed.
@ Duco
Ik wil ze inderdaad dan wel komen halen. Zal je even PB'en.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-06-2009 22:44 #786273
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Volvo 360 GL
Je zou de sticker bij een vrachtwagen aan de voorkant van de trailer kunnen inschuiven als die toevallig naar bijvoorbeeld Nijmegen wil. De persoon kan dan de trailer opwachten en volgen en dan de sticker er uit halen. Simpel toch!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-06-2009 22:53 #786276
door V300 register
James-Bond-Style kan dat best. Paraplu op het gaspedaal, door het raam naar buiten op de motorkap, die is bij een V300 vlak genoeg, je valt er niet af bij 85 km/u achter die vrachtwagen, en even pakken:lol:
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2009 00:02 #786290
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Volvo 360 GL
Vroeger had je ook nog de Wrekers met allemaal van dit soort onnozele dingen.
Misschien moeten de heren allemaal aan de limburgrit mee doen. Dan is het stickerprobleem opgelost.....
Misschien moeten de heren allemaal aan de limburgrit mee doen. Dan is het stickerprobleem opgelost.....
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
30-06-2009 00:07 #786293
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Volvo 360 GL
Naar welke evenementen wil je komen?
Lijkt me idd beter ze op die manier te verdelen dan te posten. Ik heb er absoluut geen haast mee hoor.
Misschien ook dat een van de mods alles over de stickers in een apart onderwerp kan zetten?
Lijkt me idd beter ze op die manier te verdelen dan te posten. Ik heb er absoluut geen haast mee hoor.
Misschien ook dat een van de mods alles over de stickers in een apart onderwerp kan zetten?
Moderators: Mark Smeets