volvo 340 1.7 dl
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
en problemen zijn er om opgelost te worden
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
yeehaa!echt een topwagen om te zien.,zelf rij ik ook een 1.7 en kan je zeggen dat het heerlijk rijdt zo'n 1.7..volvie340;100100 schreef : Hallo,
ik heb sinds zaterdag als eerste auto ook een volvo 340...
het is een witte volvo 340 1.7 dl uit 1987 met 80.000 kilometers..
Tot nu toe vind ik hem alleen maar mooier worden, hij moet nog wel een beetje loskomen want hij heeft de laatste jaren heel weinig gereden..
hoop dat ik op dit forum veel kan opsteken.
groeten Steven
- V300 register
- Verbannen
-
Gooi hem om te beginnen eens vol met duurdere benzine en gooi er zo'n reiningingsmiddeltje in en maak op zondagochtend een lange rit waarbij je lang en veel 120 mag. Dat doet voor een wagen waar boodschappen mee zijn gedaan erg goed.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Gefeliciteerd met deze bijzondere vondst en de ook steeds zeldzamer wordende uitvoering met 1700 motor. Wat subliem rijd.
Binnenkort hebben we diverse meetings waar ook niet leden aan mogen mee doen. Misschien leuk om te komen. Als lid mag je ook naar sleuteldagen, taxatiedagen, ALV, cursussen, bbq's, etc. etc.
- V300 register
- Verbannen
-
vandaag de volvo weer helemaal goed schoongemaakt een klein puntje bij de achterklep bijgewerkt
lijkt me idd wel leuk om een keer bij een meeting te komen, maar ik moet over een maand ongeveer afrijden, dan mag ik zelf ook legaal rijden...
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
mijn advies is om het motornummer te checken, en dat mee te nemen naar de onderdelenleverancier. Het motornummer bepaalt welke je moet hebben.
Aan de steun van de spanrol kun je het simpelste zien welke versie je hebt.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
in jouw geval hielp het wel dat je de keer dat je het alleen moest doen slechts een paar dagen later was :+ dan was je nog niets vergeten.
- V300 register
- Verbannen
-