show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Saartje een statige dame uit 84 340

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-02-2009 00:26 #755690 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Saartje een statige dame uit 84 340
ik vermoed dat er zowieso wat vreemds aan de hand is. want de vdo klokkenset hoort niet in een '84er. vermoedelijk is de SMITH kmtellerkabel kaduuk gegaan, en is op de sloop gezocht naar een andere teller, waarvan men erachterkwam dat die niet paste/werkte mbt de km kabel:+

Biwisa;89693 schreef : Dus als ik hem heb zal ik de aardige ,zeer bedreven graag omrijdende monteur graag een bakkie aan willen bieden :f

tegen de tijd dat het zover is pb?n we wel even bianca:D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-02-2009 09:43 #755700 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Saartje een statige dame uit 84 340
Dus en nou? moet ik ook een nieuwe km ding halen??klok geval ofzo:wtf:
Want wel vreemd want km kloppen wel met het boekje.....uhm misschien dat Saar net ze vreemd is als ik ??? Is ze gewoon een technisch wonder:D
Maar ja als je goed kijk naar de foto's zie je ook een ruimte het zit niet echt lekker passend....

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-02-2009 16:06 #755736 door V300 register
Welke tellerkabel heb je uiteindelijk gekocht, weet je dat? Als het er een is die bij je auto zou moeten horen heb je namelijk de verkeerde (merk: Smiths), als je er een hebt die bij de tellerset hoort heb je de goede (merk: VDO).

Ik heb eventueel nog een Smiths tellerset liggen (zou bij jouw auto moeten horen) met een toerenteller en een buitentemperatuurmeter ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-02-2009 21:27 #759963 door V300 register
Inderdaad vreemd een vdo teller. Dat zou inderdaad een smith teller moeten zijn. Zijn de stekker aansluitingen wel het zelfde, of zijn die ook anders.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-02-2009 23:48 #759985 door V300 register
Ik heb in 2008 exact dezelfde auto gehad met het verschil van DL in plaats van GL.
Ik ben geen varioliefhebber maar het type van v??r 86 vond ik beter en confromtabeler dan na dit jaar. Het viel mij bijvoorbeeld op dat er veel meer isolatiemateriaal werd gebruikt en de auto op zich voelde beter aan. Omdat ik veel meer moest gaan rijden voor woon-werk verkeer koos ik voor een zuiniger auto met betrouwbaarder blok, degene die ik nu heb.
Maar voor de liefhebber is dit een fijne auto.
Ik zie op RDW dat hij nog steeds bestaat, maar in ruste bij een schipper als hobby.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC