show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

witte 340 Special CVT uit '91

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-01-2010 10:09 #811099 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic witte 340 Special CVT uit '91
Kom maar brengen. Ik weet er wel raad mee.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-01-2010 10:41 #811101 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic witte 340 Special CVT uit '91
Ik weet zeker dat: als je niet die spoiler had gehad (kosten + 2x boete) + voorbumper etc. Dat je nu geld voor de APK gehad, en deze mooie 340 op de weg had kunnen houden.

Erg jammer.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-01-2010 12:11 #811108 door V300 register
Als, als, als... feit is, het is Jermaines auto en zijn beslissing. Ik denk gezien de oorspronkelijke staat van de auto dat het nog wel meevalt met de apk-punten, maar dat de auto schijnbaar al crossklaar is gemaakt helpt niet heel erg natuurlijk.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-01-2010 14:32 #811130 door V300 register

Niels;129663 schreef : Als, als, als... feit is, het is Jermaines auto en zijn beslissing. Ik denk gezien de oorspronkelijke staat van de auto dat het nog wel meevalt met de apk-punten, maar dat de auto schijnbaar al crossklaar is gemaakt helpt niet heel erg natuurlijk.

En zo is het dan maar weer precies. Zijn auto, zijn keuze. Jammer voor de club maar als Jermaine graag een 340 op wil crossen moet hij dat weten.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-01-2010 17:55 #811150 door V300 register

slb_340;129656 schreef : Ik weet zeker dat: als je niet die spoiler had gehad (kosten + 2x boete) + voorbumper etc. Dat je nu geld voor de APK gehad, en deze mooie 340 op de weg had kunnen houden.

Dan nog niet eens, zelfs als ik alles zelf zou doen was ik meer dan 600 euro kwijt. En dat geld had ik niet en vond ik hem ook niet waard.

Brengen doe ik niet, zeker niet naar Nijmegen :p Maar kentekenplaten heb ik nog, als er een gek is die hier een project van wil maken ofzo. Maar ja, idd.
Er zitten nog bruikbare onderdelen op. Ik had de startmotor vervangen (2ehands), bougies e.d., de dynamo (heb n?g 1 in de schuur liggen), tja ik geloof dat de einddemper met sierstuk ook wel voor iemand is :humor:

Maar geen interieur meer, alleen de voorste stoelen nog. Oja en een Km-Teller unit met iets meer dan een ton op de teller. (102.xxx geloof ik) Verder heb ik de zijspiegels ook nog. Staat nu op 2 originele volvo wielen met goede banden en 2 andere stalen velgen met versleten banden. Is rijdbaar, alleen lastig zonder stoel :humor:

Ik heb wel een aantal foto's op mijn Hyves staan
jermaniac.hyves.nl/

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-01-2010 18:05 #811151 door V300 register
Misschien is er wel iemand die hem op kan halen met een trailert ofzo, er zit nog genoeg mooi spul op, vooral qua plaatwerk

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC