Toch weer een 300
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;75644 schreef : Was het nog niemand opgevallen dat dit een Blueline is?
Jean, heb je ook een blauw biesje over de stoelen lopen?
Dan is het niet vreemd dat je (onwettige?) echtgenote de bekleding aaide. Dat is hele mooie zachte pluche bekleding!
Ja dat klopt, is nog een heel netjes interieur.
Wat ik wel weer raar vind is dat de stoelen een elektrische voorbereiding hebben voor verwarming maar niet aangesloten zijn en ook geen schakelaars in het dashboard.
Is toch raar... moest je daar destijds meer voor betalen of zo?
Onwettig? al 28 jaar van plan om met haar te trouwen, volgens mij wil ze nu niet meer.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;75648 schreef : Niet doen! Je hebt een prachtige 340. Aluminium originele Volvo velgen zijn zo gevonden.
(Heb je bericht #38 nog gelezen?)
Ja... inmiddels wel maar ik tik niet zo snel.

Dankje maar deze 340 gaat echt niet weg hoor.
Ik ben nou eenmaal een gevoelsmens en deze bleuline brengt in een maand al meer plezier dan m`n 480 in twee jaar.
Raar h?...
Het is natuurlijk het welbekende "appels met peren" vergelijken, weet ik ook wel en verstandig zal het wel niet zijn maar doe mij maar een GLE of beter nog een GLT.
Ben er wel achter dat een hele nette 360 wel errug moeilijk zal worden.
Knappe 340 type`s genoeg maar de mooie tweeliters zijn meestal al in handen van de echte liefhebbers, en zo hoort het ook!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Volvo Jean;75652 schreef : Ja dat klopt, is nog een heel netjes interieur.
Wat ik wel weer raar vind is dat de stoelen een elektrische voorbereiding hebben voor verwarming maar niet aangesloten zijn en ook geen schakelaars in het dashboard.
Is toch raar... moest je daar destijds meer voor betalen of zo?
Klopt, de knoppen voor de stoelverwarming zitten voor de handrem. Waar bij jou dus geen knoppen zitten, maar onder de afdekkapjes waarschijnlijk wel aansluitingen.
- V300 register
- Verbannen
-
Ja, dan lukt het niet meer h?, dom dom.
Voor de handrem zitten dus geen afdek kapjes, helemaal niets.
Zeker ook weer verschil in.
Maar tegelijkertijd even wat anders...
De achterklep kan nu helemaal niet meer open, de goed hoorbare klak, wanneer de portieren van slot af gedraaid worden, blijft achterwege dus ik denk dat de elektrische ontgrendeling niet meer werkt.
Ben even in de gelegenheid geweest om op zoek te gaan naar het probleem maar vraag het toch liever eerst hier voordat ik vanalles uitelkaar haal wat helemaal niet nodig is.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Maar t kan wel zelf gefabriekt worden...Mijn legendarische GLS heeft t ook!
- V300 register
- Verbannen
-
Nou ja, oke, het zij zo.
Zo een draadje moet snel gevonden zijn, maar eens kijken waar ik uitkom.