even voorstellen 343 dl '79
- V300 register
- Verbannen
-
we vinden de honinggraad velgjes wel erg gaaf. dit weekend komen er weer foto's er is een hoop gedaan

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Die honinggraadjes heb ik ook nog! Kheb alleen niet meer voor banden kunnen kijken.
- V300 register
- Verbannen
-
Pistonpen paultje;73693 schreef : Ik heb de originele velgjes zo liggen voor je (de bovenstaande velgen zijn van een 343 vanaf 1980.)
Volgens mij zaten ze ook op 79'ers van MY 1980...

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
hierbij weer een aantal foto's
de auto is van binnen nu lekker functioneel en klaar. we hebben een leuk licht interieur gevonden voor weinig. deze was erg smerig! na 3 wasbeurten in de wasmachine met extra water kwamen ze er weer als nieuw uit. we gaan kijken of we in de winter de kleuren van de auto naar het interieur kunnen betrekken. dus ook de bekleding.
ook ligt er een nieuw mat in de achterbak

heeft iemand wellicht enig idee waar de "ground" kabel voor is onder het stuur? hij hangt los. en ik heb geen idee waar die vandaag komt. hij is wel gestript.
kijk en "geniet"
- V300 register
- Verbannen
-
verder heb ik mijn zolder een beetje doorgezocht en heb ik de volgende onderdelen in de aanbieding, mogen ook weg voor weinig.
- dynamo paris rhone 12v 50A, past op de 14.4 motoren
- de "kleine" radiator met sensor.
- remschrijven, gloed nieuw. ivm met verkeerder aankoop nu in de verkoop.
- V300 register
- Verbannen
-
Als het goed is zit er een verlichting-piepding op. Denk dat daar die kabel van is. Die heb ik er alleen onklaar gemaakt, in een poging hem goed aan te sluiten. Hij deed het alleen als het contact aan stond, dat houd dus in dat je nooit een piepje hoort als je stopt en uitstapt....
- V300 register
- Verbannen
-
thanks
verder had ik wel even snel in mijn gedachten om er een e-fan op te bouwen. wellicht dat dit nog op de lijst komt. maar er moet best wel wat worden aangepast. is niet "even" gefixed. het is natuurlijk wel beter voor de motor.
ik ga eerst mijn extra carburateur mooi poetsen en klaar voor gebruik maken. ik heb er nu 3 in totaal