FF voorstellen: 360GLE combo!
- V300 register
- Verbannen
-
Ik weet trouwens sinds vandaag ook nog een voorspoiler te koop. Wie weet ga ik die ook nog wel ophalen binnen 2 weken als alles meezit...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Jos360;116371 schreef : Ok Mark, goed bezig. Waar krijg je zo snel ook weer een sedan achterskirt vandaan trouwens? Die waren toch knap zeldzaam dacht ik?
De achterskirt had ik gek genoeg als eerste gevonden. Waar die vandaan komt houdt ik nog ff geheim totdat ie ook hier is

Jos360;116371 schreef : Ik weet trouwens sinds vandaag ook nog een voorspoiler te koop. Wie weet ga ik die ook nog wel ophalen binnen 2 weken als alles meezit...
Ik weet er ook nog wel een, alleen niet te koop.
Jij ook goed bezig dan Jos, ben benieuwd waar de jouwe vandaan komt.
Mijne is vanmiddag op de post gegaan, bleek 2 keer zo duur dan gepland, maar dat heb ik er wel voor over :yesyes:
Ik weet ook nog wel een adres voor je met sideskirts, ik pb je wel ff

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
punkazz;116327 schreef : MK1
voorspoilers rulen!!!
Inderdaad, die van de DLS/GLS ook

Zonde dat ik er niet nog zo'n 1.4 spoilertje onder kan maken.
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;116352 schreef : daarnaast zou pap nog wel een sneeuwkapje voor zijn auto willen, maar hij heeft er niet meer dan 20 euo voor over, wordt dus moeilijk :crazy1:)
De mijne kostte ?1 op de sloop. Inclusief het rooster eronder :yeah: Daar is nog wel aan te komen hoor!
- Mark Smeets
- Moderator
-
Daarnaast kwam vanmiddag nog een Engelsman aan met een bus vol onderdelen, waar ook wat moois voor mij tussen zat:
Achterbank zat er ook bij, helaas zonder de hoofdsteunen, maar die sjoep ik wel van het andere set

Er bleek ook nog stoelverwarming in de stoelen te zitten, had de verkoper niet eens vermeld! Lendeverstelling zat er ook nog netjes op! Mooi meegenomen dus.
De lichte schade aan de bijrijdersstoel gaan ik en pap straks zelf bijkleuren. Kunnen we eerst op dat andere set (wat er veel slechter aan toe is) oefenen, en heeft dat ook meteen weer een mooi kleurtje

- V300 register
- Verbannen
-

- Mark Smeets
- Moderator
-
antiekeradio;116841 schreef : bijrijdersstoel??
nu wel, oorspronkelijk niet

- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Kevin;115350 schreef : Ik zal Beesd eens contacteren die kunnen daar in de Europese voorraad kijken.
Diegene is helaas op vakantie. Als ik terug ben van de Worldskills zal ik weer even bellen. Zie hier voor meer info: forum.volvo300club.nl/showpost.php?p=117019&postcount=92
- Mark Smeets
- Moderator
-
Mocht je in Europa nog wat vinden, PB maar meteen

- Mark Smeets
- Moderator
-