Fritsie's nieuwe driftbak
- V300 register
- Verbannen
-
Dus als er geen al te gekke dingen mankeren heb ik morgen nieuwe APK.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
rwdstudent;59201 schreef : Zo, weer een vruchtbaar dagje gehad. De 340 uit de stalling gehaald, gewassen en een "nieuwe" voorruit gezet. Ik heb de auto achtergelaten op het werk. Hij wordt morgen gekeurd. Ik ben erg benieuwd wat er aan afkeurpunten op zit. Ik heb hem verder nog helemaal niet bekeken. (alhoewel, de ruitenwissers zijn zoiezo naar de K%T)
Dus als er geen al te gekke dingen mankeren heb ik morgen nieuwe APK.
JEUJ!!!! En dan een B18FT erin lepele!!!!!!
Oeps, typ ik dat nu echt? :woops:
- V300 register
- Verbannen
-
Mocht die riem nou knappen voordat ik hem vervang, dan zit er weinig anders op dan turbo-power erin te lepelen.

Maar ik betaal @ the moment voor drie auto's verzekering en wegenbelasting... Het is echt TE gortig, dus ??n van de 3 zal toch moeten vertrekken. Ik ben bang voor deze 340 dat hij toch op de nominatie staat.
- V300 register
- Verbannen
-
M'n collega's hadden nog een verassing voor me; ze belde met een waslijst aan mankementen. Vervolgens kom ik aan, en jawel, hij was helemaal ok en klaar

Dus deze in wel zeer goede staat verkerende bolide kan weer legaal de weg op

Dan uiterlijk poetsen, interieur reinigen en daarna zal deze 340 wss op MP en de advertentieruimte verder te bewonderen zijn denk ik....
Het is echt een plaatje!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Eindelijk heb je weer eens een auto met meer dan 2 zitplaatsen; nu ben jij dus voortaan "de l*l".
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Leuk gebakje :yesyes:
Alleen mag het bumpertje wel iets zwarter. Voor de rest ziet hij er heel netjes uit.
Serieus veel geld waard, dat ding!
Rijdt als een zonnetje alleen een kleine stottering erin.
- V300 register
- Verbannen
-
Een maand later de 340 weer uit het "stof" getrokken. Eerst een hoop benzine erin gemikt. Nog steeds niks. Kijken of hij vonkt, geen vonk. Nieuwe verdeelkap, rotor en bougi's gehaald. Vandaag de nieuwe ontstekingsspullen erin gezet. Hij slaat echter nog steeds niet aan. Hij vonkt wel.
Nu ben ik begonnen met het reviseren van de carburateur. De voet is krom en de vlotter is kapot. Lijken me niet echt oorzaken waardoor de auto helemaal niet wil starten, maargoed het is mogelijk. Membramen en alles was goed. Daarnaast nog alles met de compressor doorgespoten.
Dus: Vlotter scoren, carburateurvoet vlakken, nieuwe pakkingen maken en de boel weer in elkaar zetten.
(echter komt bij al dat gerommel met carb en ontsteking wel de verleiding om er een multipoint spruistuk op te schroeven....)