Even voorstellen
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Speakers (Blaupunkt) en radio's en draadjes heb ik, dus dat moet gaan lukken. Zal een paar piccies maken van m'n vorderingen.
- V300 register
- Verbannen
-
Oja, heeft iemand een raamslinger over? Bij mij is er ??ntje afgebroken (ken m'n eigen kracht niet).
- V300 register
- Verbannen
-
Oeter;34974 schreef : Oja, heeft iemand een raamslinger over? Bij mij is er ??ntje afgebroken (ken m'n eigen kracht niet).
Weet je zeker dat hij afgebroken is? Je kan ook een kapje verwijderen en het schroefje weer aandraaien. Die dingen willen wel eens lostrillen.
- V300 register
- Verbannen
-
LucLuc, dat ding is afgebroken, ik heb 'm eraf gehaald en daarna het restant eruit gepeuterd. Helemaal in twee?n. De slinger van de rechterdeur ook maar eraf gehaald, nu kan het raam weer open en dicht. Maar iedere deur z'n eigen slinger is toch wel handiger.lucluc;34975 schreef : Weet je zeker dat hij afgebroken is? Je kan ook een kapje verwijderen en het schroefje weer aandraaien. Die dingen willen wel eens lostrillen.
Heb al een slinger van een 440 geprobeerd en van een Daf 44, maar helaas, passen niet.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ben al op ??n sloperij geweest (we hebben er maar liefst twee in dit dorp, de consumptiedrang is ongelovelijk.. of auto's gaan niet lang mee hier, dat kan ook) en die had helemaal nix.
De enigste 340 die ze hadden (maanden geleden) was zo goed dat-ie met een week door de APK en meteen verkocht was.
- V300 register
- Verbannen
-
Volgens Niels zou het een Special zijn?
Voorlopig even geen auto. Zomer komt eraan, lekker motorrijden! Geen winterhandschoenen meer, dikke truien en beslagen spiegels.
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-