Forum update
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
Ook als je nog ergens een verdwaalde engelse zin tegenkomt hetzelfde. Ik ga gestaag door met vertalen op de achtergrond (meldingen, mailtjes die het systeem stuurt etc.).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- BartJu
- Elite lid
- 245DL 1976 B21a AW71
En dat terwijl het er juist zo fraai uitziet nu!
- Steven340
- Nieuw lid
Het oude forum rekte mee met het venster, zodat je bijvoorbeeld ook foto's naast elkaar kon zetten zoals ik dat altijd deed, (scheelt weer scrollen als het er nogal veel zijn)
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
BartJu;n417040 schreef : Ik weet niet of de forum-update er iets mee te maken heeft, maar het is wel erg rustig de afgelopen dagen... (laatste post, 3 dagen terug)
En dat terwijl het er juist zo fraai uitziet nu!
Geen idee hoe dat komt, misschien schrikt het af? Tot nog toe maar 1 gebruiker gehad die echt inlogproblemen had de rest gaat gelukkig allemaal prima :y:
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
Steven340;n417041 schreef : Wat mij ook opvalt, is dat het forum smaller is dan het oude.
Het oude forum rekte mee met het venster, zodat je bijvoorbeeld ook foto's naast elkaar kon zetten zoals ik dat altijd deed, (scheelt weer scrollen als het er nogal veel zijn)
Dat heeft met de compabiliteit te maken voor mobiele devices. Die kunnen niet zo goed overweg met hele brede frames.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
AvdAkker;n417103 schreef : Zo dat nieuwe format is wel even wennen als je niet meer zovaak op het forum komt! Zal een aardige klus geweest zijn met behoud van alle data, petje af
Daar zitten wel wat uurtjes in ja... Het is vooral dankzij overstap naar de nieuwe host dat het wat sneller is gaan lopen. Want op de oude locatie hebben Diede en ik heel wat uurtjes verkwanseld aan allerlei problemen die we weer moesten omzeilen. Lang verhaal kort na aanmaken nieuwe host locatie is het vrij vlot gegaan. Mocht je nog tegen iets aanlopen dan graag even hier melden zodat we het kunnen oppakken.
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
dikketienes;n417131 schreef : Mooie update hoor! Wel weer even wennen om te zoeken, hoop dat google er ook snel doorheen loopt.
Het is inderdaad even wennen, nu heb ik er al heel wat uurtje mee gestoeid dus ben ik misschien bevooroordeeld maar ik moet zeggen dat het redelijk intuïtief werkt. Wat betreft Google, er wordt momenteel op de achtergrond gewerkt aan het overzetten van de website naar de nieuwe host. Dan zal volvo300club.nl ook naar de nieuwe locatie gaan waardoor alles voor Google ook weer wat duidelijker moet worden
- V300 register
- Verbannen
Wel merk ik dat als je bijvoorbeeld een discussie pakt die behoorlijk wat pagina's heeft zoals Het grote "Gespot" topic en hier via de categorie Algemene discussie naartoe gaat je altijd op de eerste pagina komt. Bij het vorige forum was het mogelijk om vanuit het overzicht ook meteen naar de laatste pagina te gaan.
Ik weet niet of ik de enige ben die dit mist maar misschien iets wat makkelijk toe te voegen is?