Nieuwe kentekenbewijs vanaf 2014
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Sorry hoor, maar dit hele gebeuren klinkt mij als zo'n oplossing waar het probleem nog bij bedacht moet worden... Ok? het pasje is makkelijker meenemen, maar daar is het ook mee gezegd.
Zou dit trouwens niet stiekem een stap richting kilometerheffing zijn? Je kunt enkel rijden als je je kentekenbewijs in een gleufje in de auto stopt?
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Het is dus echt veel handiger geworden met het pasje erbij!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ben alleen niet zo heel blij met n?g een pasje, die krengen hebben namelijk nogal de neiging om in mijn portemonnee keihard stuk te gaan...
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
rwdstudent;220878 schreef : Dat schorsen met digid werkt perfect toch? Ik ben er blij mee iig
Dat is een mooie eerste stap naar digitalisering. Ik vind wel dat een digitale schorsing goedkoper mag zijn dan eentje bij het postkantoor. Immers er hoeft geen medewerker van het postkantoor meer voor deze dienstverlening betaald te worden.
- Mark Smeets
- Moderator
-

- V300 register
- Verbannen
-
Ongelofelijk hoe wij dr weer met zn allen van overtuigd dienen te worden dat dit toch wel helemaal je van het is. Laat me raden........dr wordt er 1 beter van..en wel die kwiebus die een legertje lobbyisten Den Haag heeft ingejaagd om ze dr daar van te overtuigen dat dit nu toch wel de oplossing is......
We vergeten snel in NL. PASPOORTAFFAIRE,OV CHIP KAART en nu dus het nieuwe kentekenbewijs. Zou dit nou nog iets toevoegen of vereenvoudigen.....nee alles blijft dus zoals het was. Een hoop kosten zonder een zichtbare/ merkbare verbetering
Het zou dus fraudebestendig(er) moeten zijn. Laat me niet lachen zeg. Gegarandeerd dat er in n uithoek van Roemeni? of soortgelijk land al iemand handenwrijvend rondloopt omdat die alweer mogelijkheden zien om het hele systeem te tillen!
Tegenhouden kun je het niet maar ik zit er niet verlegen om. Zo handig vind ik dat creditkaart formaat niet. Als je de daarop afgedrukte gegevens wil aflezen heb je vaak al een vergrootglas nodig. Wat mij betreft kan dit hele plan in dezelfde kliko waar de Fyra inmiddels ook al in ligt....Als er nog plaats is in die kliko.......gooi de EU er dan ook maar meteen in!