Verkeerde kilometerstand
- V300 register
- Verbannen
-
Kan dit kwaad wanneer de auto naar de garage gaat? (met NAP-systeem en die toestanden)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
powerflux;220387 schreef : nop. behalve dat de NAP dan niet meer klopt. maar wie geeft daar om bij een 340? 't is niet alsof hij er ineens het dubbele van waard wordt
Ik niks, maar stel ik wil hem nog eens een keer verkopen, dat ik er dan geen moeite mee krijg...
Inderdaad, meer waard worden zal hij niet. Het is een 340 GL Special van 1990, zo speciaal zijn die ook weer niet ondanks de naam

- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
De teller van de 340 deed het niet toen ik hem kocht en mijn 924 heeft al 10 jaar dezelfde stand..
- V300 register
- Verbannen
-
Daarnaast zit de kans er natuurlijk goed in dat de auto gewoon blijft tot hij echt tot de draad versleten is (d.w.z. over een jaar of 20-30 :+). Een 340 is goedkoper en rijdt stukken leuker dan zo'n nieuw koekblik

- V300 register
- Verbannen
-
De teller uit de auto halen en het asje van de teller met een boormachine aandrijven, linksom dan wel rechtsom, kan dat soelaas bieden? Of moet men de boormachine dan een maand lang o.i.d. laten draaien om tot het gewenste resultaat te komen?
- V300 register
- Verbannen
-
Spurt;220394 schreef : De teller uit de auto halen en het asje van de teller met een boormachine aandrijven, linksom dan wel rechtsom, kan dat soelaas bieden? Of moet men de boormachine dan een maand lang o.i.d. laten draaien om tot het gewenste resultaat te komen?
Heb ik voor de grap eens geprobeerd, maar dan ben je lang, heel lang bezig. Dan loopt de teller net zo hard als dat je 30 zou rijden...
Ik denk trouwens dat op die manier terugdraaien niet werkt. Als ik met de auto achteruitrij loopt de teller ook niet terug.
- V300 register
- Verbannen
-