Plaats assteunen voorzijde
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;217412 schreef : Zie onderstaande foto. Ik vertrouw die kriksteunen namelijk ook niet
Prachtig die foto. Dat verschaft duidelijkheid! Je bedoelt echt dat je de kriksteunen niet vertrouwt (die dingen van de auto dus) of assteunen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Vermilion;217444 schreef : De steunen aan de auto. Die buigen naar binnen als je hem daar opkrikt.
Precies

- V300 register
- Verbannen
-
Vermilion;217444 schreef : De steunen aan de auto. Die buigen naar binnen als je hem daar opkrikt.
Ik hield er even rekening mee dat er eigenlijk bedoeld werd 'assteunen', en vervolgens vroeg ik mij af of er dan onbetrouwbare assteunen bestaan, en zo ja welke. Zodoende kwam ik op mijn posting hiervoor van vandaag 17:43u.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Iig, gisteren heeft de auto de hele dag op de kriksteunen gestaan, die kriksteunen heb ik dus onder die stangetjes gezet (zo dicht mogelijk bij het montagepunt). Ik kan geen schade ontdekken maar de volgende keer zal ik het anders doen

Dank voor de tips allen!
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
En de auto lag op z'n remschijf. Dit was voordat ik assteunen had, dus je kunt je voorstellen hoe veel geluk ik had dat ik er niet onder werkte.
Maar ze zijn dan ook bedoeld om een beperkt aantal keren een bandje te vervangen op de vluchtstrook. Niet om onder te werken!
Wil je werken: pak dan een degelijke krik, plaats assteunen, haal de krik weg en leg eventueel ook nog een velg of wat stevig hout onder een chassisbalk.
- Mark Smeets
- Moderator
-

Die zijn ook echt alleen maar bedoeld voor geval van nood langs de weg!
- V300 register
- Verbannen
-