Nieuws van de clubwinkel

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2012 16:40 #632416 door 16673-dummy
Nieuws van de clubwinkel is gemaakt door 16673-dummy
Vandaag is er een heuse clubwinkelvergadering geweest. We zijn vervolgens de hele middag bezig geweest om de website aan te passen.
Het resultaat is dat de opbouw volledig is veranderd. Ten eerste zijn er nu duidelijke categorie?n. Het tweede is dat de voorraad up to date is en overal (aangepaste) prijzen bij staan. Tot slot is vrijwel elk item voorzien van een foto.
Er zijn meerdere nieuwe items verkrijgbaar (zowel documentatie als onderdelen) en er zit nog een en ander in de pijplijn dat in de loop van 2013 beschikbaar komt, maar uiteraard zullen we dat tzt melden. Het komt erop neer dat er nog een en ander staat dat eerst nog uitgezocht moet worden, maar er zit echt interessant spul tussen.

Je kunt de clubwinkel vinden via volvo300club.nl/clubwinkel.php

Ook dit jaar kunnen we weer spreken van een positief resultaat en een aantal items van de oude voorraad begint (eindelijk!) op te raken. Dat betekent dat we, als het zo doorgaat, op termijn weer nieuwe initiatieven kunnen nemen.

Ik zou zeggen, bekijk de site van de clubwinkel eens rustig; we staan open voor tips, meningen, idee?n etc.

Groeten,
Stefan en Joost

PS De startkabelsets zijn goedgekeurd voor alle Volvo-modellen, dus ook de nieuwe diesels. Dat bewijst dat de sets echt kwaliteit hebben en behoorlijk wat aankunnen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-12-2012 20:14 #919126 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuws van de clubwinkel
Er goed werk heren!!

Als er een andere tekst op de intro pagina moet komen zal ik daar ook gelijk werk van maken. Eventueel kan ik bijvoorbeeld de uitleg over de verzending ook onder de lijst met categori?n zetten?

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2012 20:52 #919129 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Nieuws van de clubwinkel
jep, ook daar wordt aan gewerkt!

Het is de bedoeling dat het dichtgetimmerde verzendbeleid wat versoepeld wordt. Forumtransport, aan huis afhalen, het moet allemaal mogelijk worden :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-12-2012 21:19 #919135 door V300 register
Kijk dat is nog eens service, erg goed werk inderdaad! Wat mij een heel mooi reproductie onderdeel lijkt is het paneeltje voor meters in de middenconsole omdat het volgens mij redelijk eenvoudig is(?). De meters die er in kunnen zijn nog gewoon te krijgen bij VDO dus dan is er geen vervolgprobleem en aan het paneel zelf kan ook niks stuk, wel zo prettig ivm garantieverlening van de clubwinkel. De eerste klant voor zo'n paneel is ondergetekende maar ik heb 'm nog nooit in m'n handen gehad dus ik weet niet hoeveel werk het wordt om zoiets na te laten maken en tegen welke prijs.

• Boris Duijndam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2012 22:48 #919142 door Boris Duijndam (GAST)
Beantwoord door Boris Duijndam (GAST) in topic Nieuws van de clubwinkel
Leuk meteen 4 items besteld :-)

Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|

Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-12-2012 22:55 #919145 door V300 register

Maurits Cassee;209293 schreef : Kijk dat is nog eens service, erg goed werk inderdaad! Wat mij een heel mooi reproductie onderdeel lijkt is het paneeltje voor meters in de middenconsole omdat het volgens mij redelijk eenvoudig is(?). De meters die er in kunnen zijn nog gewoon te krijgen bij VDO dus dan is er geen vervolgprobleem en aan het paneel zelf kan ook niks stuk, wel zo prettig ivm garantieverlening van de clubwinkel. De eerste klant voor zo'n paneel is ondergetekende maar ik heb 'm nog nooit in m'n handen gehad dus ik weet niet hoeveel werk het wordt om zoiets na te laten maken en tegen welke prijs.

Mits de prijs goed is nog een ge?nteresseerde!

(mss moet dit in een sub-topicje)

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-12-2012 15:35 #919245 door 16673-dummy
zo, met dank aan Wouter is de homepagina van de clubwinkel nu ook geactualiseerd (verzendwijze).

We zullen kijken wat we kunnen doen m.b.t. reproductie van die paneeltjes.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-12-2012 14:44 #919330 door V300 register
Ben benieuwd!

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-12-2012 21:13 #919434 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Nieuws van de clubwinkel
Heeft de clubwinkel ook een vast aanspreekpunt of een e-mail adres?

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-12-2012 21:28 #919435 door 16673-dummy
ja hoor, clubwinkel @ volvo300club .nl

Liever niet per PB.

Edit: en liever ook niet per telefoon. Als we het niet zwart op wit hebben staan, vergeten we het :+

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC