Hallo mede fans

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-11-2012 23:04 #632398 door V300 register
Hallo mede fans is gemaakt door V300 register
Hallo dit topic zal waarschijnlijk worden verplaatst of dergelijke maar bij deze:

Mijn naam is Jesse 20 jaar en in de nadagen van het behalen van mijn rijbewijs ( heb em bijna :D) en ik moet eerlijk toegeven dat deze jonge gozer van 20 met een voorliefde voor meiden en bier ..... stapelverliefd is op volvo's

Na jaren over een 480 gedroomt te hebben leek een volvo 340 mij toch een beter plan.

Vaak (nog) belastingvrij te krijgen , degelijk en een van de weinige klasseloze auto's ( in de positieve zin ) geen 'wannabe' streetracer maar gewoon een stoer anti-helden karretje wat gewoon laat zien dat je trots bent op je vervoermiddel

Ik kan gewoon handbak rijden maar veel worden aangeboden met een automaat

Ik zit te denken aan een 3 deurs 1.4 ( Handbak of Aut maakt niet uit) het liefst belastingvrij

Nu heb ik de vraag 'Is dit een leuke/goede/slimme eerste auto?' , IK ben vrij handig en heb ook monteursmaatjes , tevens rijden er in emmeloord en omstreken een paar schitterende 340's rond ( zelf een 343 )

Ook heb ik een vraag over de optionele spoiler..omdat ik er een wil hebben voor het geval mijn 340 dat niet heeft. 'Zijn ze te krijgen en makkelijk te monteren?'

Nou ik hoop dat ik hier mede fans ontmoet om tips en verhalen mee uit te wisselen

Bedankt voor het lezen

Mvg jesse

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-11-2012 23:49 #918537 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hallo mede fans
Hallo Jesse,
wees welkom alhier. Leuk om te zien en horen dat je zo gek bent van de 300. Je zult hier een schat aan info vinden, zeker als je lid word.
Of de keuze voor een 300 goed/slim is weet ik niet, je moet ook een beetje geluk hebben. De bolides raken al wat op leeftijd... Wel staan ze garant voor echt autorijd plezier, zonder de opsmuk en blabla van tegenwoordig.
Let gewoon goed op, en laat je goed informeren.
Nogmaals, wees welkom!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-11-2012 23:52 #918538 door V300 register
Dankuwel!

Meppel haha daar ben ik heel erg vaak geweest als kind , opa en oma woonden in wanneperveen.

Ja ik neem zeker een kenner mee naar eventuele bezichtingen , ik wil mijn toekomstige 300tje niet vertimmeren , maar leent de auto zich goed voor een goede stereo ,

Tevens zou ik er een spoiler op willen ( originele) en van die achterruit louvre's ( indien die ooit gemaakt zijn?)

mvg jesse

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-11-2012 00:08 #918539 door V300 register
Dat is het Mooie Meppel he, het Mooie Meppel. Haha

• Floris Schropp
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-11-2012 08:34 #918540 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Hallo mede fans
Welkom :)

Louvres zijn gemaakt, maar erg zeldzaam.
Voor audio kun je LittleDude vragen, die heeft een behoorlijke sub achterin liggen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-11-2012 09:03 #918543 door V300 register
Louvres zijn inderdaad moeilijk te vinden alhoewel het voor het eerste model (achterruit in rubber) makkelijker gaat:

Daar is het alleen moeilijker voor om een spoiler te vinden, ik heb er nog wel 1 liggen maar daar zijn de schroeven van doorgeroest dus die moet je uitboren en vervangen of vastkitten.

Voor het nieuwe model (gelijmde achterruit) is een spoiler makkelijker te vinden (je ziet ze nog weleens bij de advertenties op de clubsite/Marktplaats staan) en die ziet er anders uit:

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-11-2012 09:41 #918544 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Hallo mede fans
Welkom:) rode 340's zijn erg leuk als 1e auto en ik kan het weten:+

powerflux;208677 schreef : Welkom :)

Louvres zijn gemaakt, maar erg zeldzaam.
Voor audio kun je LittleDude vragen, die heeft een behoorlijke sub achterin liggen.

Haha, het wordt denk ik ook tijd dat ik t topic van mn 343 een keer update:D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-11-2012 14:08 #918548 door V300 register
Welkom, goede keuze zo'n 340 ;)
Automaat/handbak is maar net waar je voorkeur ligt, ik schakel graag maar de cvt is gewoon heerlijk relaxed rijden, gas er op en aan een stuk door :)

Vraagje aan de rest, wat is een redelijke prijs voor zo'n spoiler (nieuwe model)?
Ik kan er een kopen maar die moet uit Engeland komen en met verzenkosten loopt het hard op.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-11-2012 16:15 #918554 door V300 register
Nieuwe type spoiler zou ik echt niet uit engeland halen, zijn hier prima te krijgen! worden veel op marktplaats aangeboden, rond de 50 euro lijkt me een redelijke prijs, soms zijn ze goedkoper, soms wat duurder

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-11-2012 16:17 #918555 door V300 register
Ik zou op ?75 uitkomen inclusief verzenden, scheelt nogal wat dus.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC