Interessante advertentie gezien? -> forumdeel heropend voor niet-leden

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-10-2012 21:04 #632332 door V300 register
forum.volvo300club.nl/forumdisplay.php?f=8

Dit forumdeel is een poos geleden gesloten voor niet-leden omdat er teveel (sluik)reclame voor eigen advertenties gepost werd.

Als dit weer gebeurt gaat het weer opnieuw 'op slot', maar voorlopig kunnen we weer vooruit!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Floris Schropp
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-10-2012 20:46 #917381 door Floris Schropp
ik wil toch nog inhaken op het scheiden van de algemene advertenties van het forum. Eens in de zoveel tijd kijk ik in de advertentierubriek en dan zie ik al die mensen die vanalles nodig hebben. Daarvan weet ik dat er zat mensen zijn binnen de club die die onderdelen hebben liggen. Maar, omdat het zich niet in de standaardroute van het forum bevindt, worden deze advertenties helemaal niet opgemerkt. Zelf heb ik ook wel eens advertenties geplaatst, 0 reacties. Hier op het forum terloops opmerken dat je wat zoekt en gelijk worden er van alle kanten tips gegeven.

Ik snap de argumenten voor het vermijden van een oeverloze discussie over een prijs ofzo. Op een van de audio-fora waar ik lid ben kun je een topic aanmaken voor de advertentie, maar kan er niet op gereageerd worden. Dit werkt goed.

Een andere optie zou kunnen zijn een soort van RSS-achtig onderdeel in het advertentie-subforum geintegreeerd. Zo werkt het bij de 924 community. Nieuwe advertentie? Nieuw "topic" erbij wat alleen doorlinkt naar de advertentie.

Op beide manieren verschijnen de advertenties ook bij de "actieve topics" terwijl discussie vermeden wordt. Misschien wat om over na te denken.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
31-10-2012 22:08 #917394 door Wouter Borsje
Mijn eerste gedachte na het lezen is; lijkt me best een mooi idee Floris.

Sowieso leuk dat je er openlijk over meedenkt wat een goede oplossing is!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-10-2012 23:13 #917403 door V300 register

powerflux;207473 schreef : Een andere optie zou kunnen zijn een soort van RSS-achtig onderdeel in het advertentie-subforum geintegreeerd. Zo werkt het bij de 924 community. Nieuwe advertentie? Nieuw "topic" erbij wat alleen doorlinkt naar de advertentie.

Op beide manieren verschijnen de advertenties ook bij de "actieve topics" terwijl discussie vermeden wordt. Misschien wat om over na te denken.

Helemaal mee eens, dit lijkt me een prima plan!

Heb alleen geen flauw idee hoe ik dit zou moeten maken :f

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-10-2012 23:20 #917404 door V300 register
Zo simpel zal het vast niet zijn, maar toch: kun je een subforum aanmaken waarin het mogelijk is voor iedereen om topics aan te maken die meteen gesloten zijn ('reacties toestaan' uitvinken ofzo)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-11-2012 08:22 #917412 door V300 register
Lijkt mij ook een hele verbetering, bij 'gevraagd/gezocht' advertenties zou ik het reageren wel open laten want daar kunnen tips gegeven worden die voor iedereen van belang kunnen zijn (waar iets verkrijgbaar is) terwijl bij een aangeboden advertentie er eerder discussie over de prijs/het product zal ontstaan.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-11-2012 11:28 #917421 door V300 register
maar wat moeten we dan met mensen die te digibeet of onge?nteresseerd zijn om een forumaccount aan te maken? heb het idee dat dat nu juist een doelgroep is voor de simpele gast-advertentie mogelijkheid via de website

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC