Interessante advertentie gezien? -> forumdeel heropend voor niet-leden
- V300 register
- Verbannen
-
Dit forumdeel is een poos geleden gesloten voor niet-leden omdat er teveel (sluik)reclame voor eigen advertenties gepost werd.
Als dit weer gebeurt gaat het weer opnieuw 'op slot', maar voorlopig kunnen we weer vooruit!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Ik snap de argumenten voor het vermijden van een oeverloze discussie over een prijs ofzo. Op een van de audio-fora waar ik lid ben kun je een topic aanmaken voor de advertentie, maar kan er niet op gereageerd worden. Dit werkt goed.
Een andere optie zou kunnen zijn een soort van RSS-achtig onderdeel in het advertentie-subforum geintegreeerd. Zo werkt het bij de 924 community. Nieuwe advertentie? Nieuw "topic" erbij wat alleen doorlinkt naar de advertentie.
Op beide manieren verschijnen de advertenties ook bij de "actieve topics" terwijl discussie vermeden wordt. Misschien wat om over na te denken.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Sowieso leuk dat je er openlijk over meedenkt wat een goede oplossing is!
- V300 register
- Verbannen
-
powerflux;207473 schreef : Een andere optie zou kunnen zijn een soort van RSS-achtig onderdeel in het advertentie-subforum geintegreeerd. Zo werkt het bij de 924 community. Nieuwe advertentie? Nieuw "topic" erbij wat alleen doorlinkt naar de advertentie.
Op beide manieren verschijnen de advertenties ook bij de "actieve topics" terwijl discussie vermeden wordt. Misschien wat om over na te denken.
Helemaal mee eens, dit lijkt me een prima plan!
Heb alleen geen flauw idee hoe ik dit zou moeten maken :f
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-