Advertentie drie keer verwijderd, hoezo????
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-09-2012 20:47 #632274
door Erick Janssen (GAST)
Advertentie drie keer verwijderd, hoezo???? is gemaakt door Erick Janssen (GAST)
Zoals de titel zegt ik heb mijn advertentie op de site van de Volvo 300 club al drie keer opnieuw moeten maken [vandaag al twee keer] mijn vraag is:
hoezo?, waarom?, voor wat?, wat is / was er mis mee?
graag een antwoord van de verantwoordelijk persoon / personen via PB of mail
hoezo?, waarom?, voor wat?, wat is / was er mis mee?
graag een antwoord van de verantwoordelijk persoon / personen via PB of mail
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-09-2012 21:02 #915645
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Advertentie drie keer verwijderd, hoezo????
ah, ben jij dat!
Ik zat me er al over te verbazen dat die advertentie er steeds weer opnieuw op werd gezet (ik ben de advertentiebeheerder).
De reden van verwijdering is dat de betreffende advertentie niets met de 300-serie te maken heeft.
Overigens staat er duidelijk een mailadres vermeld op de advertentiepagina, waarom je dit openlijk op het forum zet met dergelijke smilies erbij snap ik niet. Vandaar ook de reactie hier in dit topic, met gelijk het verzoek aan de moderatoren om dit topic tzt te verwijderen.
Ik zat me er al over te verbazen dat die advertentie er steeds weer opnieuw op werd gezet (ik ben de advertentiebeheerder).
De reden van verwijdering is dat de betreffende advertentie niets met de 300-serie te maken heeft.
Overigens staat er duidelijk een mailadres vermeld op de advertentiepagina, waarom je dit openlijk op het forum zet met dergelijke smilies erbij snap ik niet. Vandaar ook de reactie hier in dit topic, met gelijk het verzoek aan de moderatoren om dit topic tzt te verwijderen.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-09-2012 21:14 #915648
door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Advertentie drie keer verwijderd, hoezo????
Ok begrijpelijk, maar is het dan niet wenselijk om even de desbetreffende persoon in te lichten waarom de advertentie is verwijderd? [e-mail adres stond erbij]
Dit bespaart een hoop ergernis bij beide partijen, of zie ik dit verkeerd?
Dit bespaart een hoop ergernis bij beide partijen, of zie ik dit verkeerd?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-09-2012 21:51 #915651
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Advertentie drie keer verwijderd, hoezo????
[MOD] graag even verder afhandelen via mail of PB's graag
[/mod]

Moderators: Mark Smeets