Sloperij in Venlo: 340 + 360
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-08-2012 22:45 #632217
door V300 register
Sloperij in Venlo: 340 + 360 is gemaakt door V300 register
Ik was vandaag bij een sloperij in de buurt en zag tot mijn grote verbazing dat er nog recent 2 auto's uit de 300 serie waren binnengebracht. Geen kenteken meer dus en ook de wielen al gedemonteerd.
De eerste was een opvallend gave 360 sedan basisuitvoering, er stond aleen 360 op de klep, geen DL of GL oid erachter, 4 deurs dus, grijs metallic, compleet en net grijs tweed interieur en verder helemaal compleet, teller stond op zo'n 150.000 km. Als ik mij niet vergis heb ik deze auto 2 weken geleden nog door Venlo zien rijden.
De tweede was een witte 340, 3 deurs met een slecht sluitend glazen dakje, aftermarket. Ik vermoed een L, maar de typeplaatjes waren al weg. Interieur was al incompleet, maar de auto had een nog zeer gave achterklep van het oude type, en nette zwarte bumpers van het tweede type. Laatste type dashboard, type 84????????
Sloperij staat bekend als een nette en correcte sloperij en ook ik ben er in het verleden altijd zeer correct behandeld. Een drukke en bijna volle sloop ook, dus als er interesse is, wacht niet te lang en ga er kijken. Ze zitten niet op eeuwige l*lverhalen te wachten, gewoon snel zijn is mijn devies.
Hier het adres:
Kaldenkerkerweg 485
5915PP Venlo
Tel: 077-3516593
De eerste was een opvallend gave 360 sedan basisuitvoering, er stond aleen 360 op de klep, geen DL of GL oid erachter, 4 deurs dus, grijs metallic, compleet en net grijs tweed interieur en verder helemaal compleet, teller stond op zo'n 150.000 km. Als ik mij niet vergis heb ik deze auto 2 weken geleden nog door Venlo zien rijden.
De tweede was een witte 340, 3 deurs met een slecht sluitend glazen dakje, aftermarket. Ik vermoed een L, maar de typeplaatjes waren al weg. Interieur was al incompleet, maar de auto had een nog zeer gave achterklep van het oude type, en nette zwarte bumpers van het tweede type. Laatste type dashboard, type 84????????
Sloperij staat bekend als een nette en correcte sloperij en ook ik ben er in het verleden altijd zeer correct behandeld. Een drukke en bijna volle sloop ook, dus als er interesse is, wacht niet te lang en ga er kijken. Ze zitten niet op eeuwige l*lverhalen te wachten, gewoon snel zijn is mijn devies.
Hier het adres:
Kaldenkerkerweg 485
5915PP Venlo
Tel: 077-3516593
- www.heijnenmotors.nl
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-08-2012 09:20 #914491
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Sloperij in Venlo: 340 + 360
In die gave achterklep is Dhr van ABS denk ik geinteresseerd. Pb hem maar even.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-08-2012 15:06 #914511
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Sloperij in Venlo: 340 + 360
Hoi Erik,
Ik heb in de gebruikerslijst naar dhr. van ABS gezocht, maar niet gevonden.
Zou jij dit derhalve s.v.p. aan hem door kunnen geven?
Dankje (en misschien ook wel namens hem) :y:
Ik heb in de gebruikerslijst naar dhr. van ABS gezocht, maar niet gevonden.
Zou jij dit derhalve s.v.p. aan hem door kunnen geven?
Dankje (en misschien ook wel namens hem) :y:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-08-2012 15:07 #914512
door V300 register
setsunakaede = gebruikersnaam
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-08-2012 15:11 #914513
door V300 register
Steven, dankjewel.
Die naam heb ik dus regelmatig gezien op het forum, berichtje wordt zodadelijk verzonden!:yesyes:
Die naam heb ik dus regelmatig gezien op het forum, berichtje wordt zodadelijk verzonden!:yesyes:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-08-2012 18:55 #914515
door V300 register
Bedankt dat jullie aan me denken!
Alleen is Venlo wel aan de andere kant van het land en heb ik geen tijd om hier "even" langs te piepen... Dus tenzij iemand een goede oplossing weet (bereidwillige sleutelaar + forumtransport?) moet ik hem helaas laten schieten...
Alleen is Venlo wel aan de andere kant van het land en heb ik geen tijd om hier "even" langs te piepen... Dus tenzij iemand een goede oplossing weet (bereidwillige sleutelaar + forumtransport?) moet ik hem helaas laten schieten...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-08-2012 19:26 #914517
door V300 register
Hoi Diede, je hebt inmiddels een pm van me.
Qua sleutelen geen probleem, logistiek en geografisch kan ik je echter niet helpen helaas........ Mocht je in de tussentijd en voordat de auto gesloopt wordt iets vinden, dan vind je in mij altijd een helpende hand! :yesyes:
Qua sleutelen geen probleem, logistiek en geografisch kan ik je echter niet helpen helaas........ Mocht je in de tussentijd en voordat de auto gesloopt wordt iets vinden, dan vind je in mij altijd een helpende hand! :yesyes:
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-08-2012 10:38 #914528
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Sloperij in Venlo: 340 + 360
Logistiek kan via mij. Ik kom regelmatig in Roermond via de A-73. De rest regelt zich wel.
Moderators: Mark Smeets