"PET" (onderdelenboek) voor de 340
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-09-2011 17:04 #631486
door Floris Schropp
"PET" (onderdelenboek) voor de 340 is gemaakt door Floris Schropp
ik wist de juiste zoekterm niet, maar hebben we ook een soort van onderdelenboek voor de 340 zoals ik de PET voor de 924 heb?
van die mooie plaatjes van hoe alles zit, welk nummer erbij hoort en welk jaar.. dat wil ik voor de volvo ook!
de haynes is leuk, maar dit soort diagrammen zijn soms precies wat je nodig hebt.
van die mooie plaatjes van hoe alles zit, welk nummer erbij hoort en welk jaar.. dat wil ik voor de volvo ook!
de haynes is leuk, maar dit soort diagrammen zijn soms precies wat je nodig hebt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-09-2011 17:11 #886129
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic "PET" (onderdelenboek) voor de 340
haynes is helemaal niet leuk, 20liter benzine overheen en in de fik ermee!
je bent clublid dus je kunt van het ledenmenu zo alle onderdelenboeken downloaden, zijn precies hetzelfde als dit.
je bent clublid dus je kunt van het ledenmenu zo alle onderdelenboeken downloaden, zijn precies hetzelfde als dit.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-09-2011 17:22 #886137
door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic "PET" (onderdelenboek) voor de 340
dom, niet gekeken. bedankt 
dit soort plaatjes zijn ook handig om te kijken hoe bijv een dynamo (inhakend op recent onderwerp) inelkaar steekt.

dit soort plaatjes zijn ook handig om te kijken hoe bijv een dynamo (inhakend op recent onderwerp) inelkaar steekt.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-09-2011 18:43 #886143
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic "PET" (onderdelenboek) voor de 340
mwah, het lullige is altijd dat een onderdelenboek een enorm verschil heeft tov een samenstellingsboek, afbeeldingen zijn bij complexere voertuigen als 300's echt bijna abacadabra om uit te vinden hoe iets in elkaar hoort te zitten.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-09-2011 23:30 #886184
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic "PET" (onderdelenboek) voor de 340
Dan zijn de exploded views ook vaak weer opgedeeld in kleinere brokken. Geen hele versnellingsbak maar de hoofdas los van de secundaire as etc.
Moderators: Mark Smeets